Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM februari 2023

Syskonförsök skrev 2023-02-18 12:26:00 följande:

Bara för intresse skull så använde jag just de där testen når jag plussade med min dotter. Plussar då bim -4 och de såg ut så här. Fick ?gravid 1-2? på samma urin Med ett digitalt clearblue. 

blev ofantligt dålig kvalité på bilden, här är ett till försök 
  • Syskonförsök

Tog du ett test??? 

appropå vin har jag varit jätteduktig och druckit mindre denna månad (Max ett glas på helgen) men just idag är jag bjuden till brorsan och har ätit brie, ölkorv och druckit mer än ett glas? nu går tankarna om de kan ta bort om de är ett litet liv som växer. Hela tiden är tankarna med en!!!

smulan57 skrev 2023-02-18 16:45:27 följande:

Masorlin: skönt att höra att man inte är ensam!! 😅 Tänker lite samma, lär ju bli katastrof. 

Har suttit och hållit mig några timmar nu, vill ta ett test men vet ju att det kommer bli negativt. Detta är varför jag inte hänger på familjeliv just innan BIM men det är så härlig stämning i dessa trådar 😊 

Sanlin90: Håller tummarna att mensen ej dyker upp i helgen!! 

• Syskonförsök

Men ja!!! Jag vågade inte notera något på gårdagens bilder för de var såååååå vagt!! men dessa ser jag på😍😍😍🌟 hur många dagar innan bim är det?? Digitalt visar säkert imorgon på morgonurin (om du inte har kvar urinet nu och ska testa med digitalt på de med!)

smulan57 skrev 2023-02-19 08:35:35 följande:

Tog nytt test idag, Graviditetskollens vanliga. 
    Jag ser något?!?! 

Testade ett RFSU också i samma urin: 

• Syskonförsök

Grattis Frufröken 12 och vågar mig även på ett grattis till Smulan57 ❤️❤️❤️

Fler som testat idag? Jag tog ett testa tidigt clearblue trots att de är 6-7 dagar kvar till mens😂👋🏼 de är något fel på mig, test beroende. ;) såklart ingen tillstymmelse till plus. Men tycker jag känner annorlunda denna gång (men så har jag känt förr.) men MYCKET motvärk till den nivån att de redan nu känns som mensvärk och ömma bröstvårtor kom igår kväll, något jag aldrig brukar ha. En hoppas ju! :)

• Syskonförsök

Smulan - de är solklart plus. GRATTIS!! Du behöver absolut inget digitalt!!!

smulan57 skrev 2023-02-19 08:54:30 följande:

😭😭😭😭❤️ vågar inte hoppas på för mycket men känns inte som att jag inbillar mig. 

Enligt app så är det 3 dagar till bim, ÄL +12 så fortfarande tidigt.. Har inga digitala men har en drös stickor i badrumsskåpet så jag får testa imorgonbitti igen. 

Här har resten torkat lite, men vet att man inte ska avläsa efter 5 min: 

• Syskonförsök

Alltså jag måste bara fråga alla här inne om någon av er haft en väldig mensvärk i livmodern (känns inte som äggstockar/ligament utan endast livmodern) en vecka innan mens?

Jag har mer värk nu än jag någonsin har under mensen, så pass att jag känt det hela dagen och vill krypa ihop lite i fosterställning och tycka synd om mig😂

jag börjar noja för om de endera är något som är fel eller om de kan betyda att ägget fäst och de är den sjukaste molvärken eller vad händer. 🤷🏼?♀️ Jag har aldrig haft urinvägsinfektion eller något sådant om de kan vara något sånt men de gör ju inget ont när jag kissar.

Någon som känner igen sig och haft så någon gång?

• Syskonförsök

Spännande! jag har också haft mycket illamående fram och tillbaka sedan igår. Håller tummarna för oss! Låt mig veta hur det går när du testar!❤️

Lulu1987 skrev 2023-02-19 12:48:10 följande:
    Jag hade det nu den 16e, BIM den 24e. Fick förbannat ont i själva livmodern samt varit illamående i olika grad i princip enda sen ÄL. 🙂

Funderar på om jag ska springa ner och köpa nåt testa tidigt test eller om det bara blir besvikelse även denna månad.

Fick bara till det dag 2 av Glad gubbe dagarna och dagarna efter det, så är inte supersäker på att vi prickade in nåt i tid. 🙈
  • Syskonförsök

Spännande! kan hoppas det är ett gott tecken i så fall❤️ en vecka innan mens så känns ju inte som mensvärk, jag brukar få det max en dag tidigt och mensen kommer tidigast dag 14 för mig efter äl!

t123 skrev 2023-02-19 12:57:43 följande:
    Jag fick väldigt mycket mensvärk dag 9 efter ÄL, samma dag som en stor dipp i tempen så kanske ägget fäste för mig då? Trodde absolut det var kört då för det kändes verkligen som vanlig kraftig mensvärk under den dagen. Sen avtog det! Två dagar senare plussade jag svagt och dagen efter det 1-2 på digitala (tre dagar efter det fick jag sen 2-3). 
  • Syskonförsök

Tack❤️❤️ håller tummarna att det är ett gott tecken!

smulan57 skrev 2023-02-19 13:41:24 följande:
    Känner verkligen igen mig! Har varit förstoppad och kände liknande värk som den du beskriver förra veckan, typ som mensvärk men ändå inte. Fick ömma bröst för två dagar sedan och känt mig allmänt varm och febrig nu innan BIM. Håller tummarna för dig 😍
  • Syskonförsök

Glömde svara dig Imorse! Men alltså jag FATTAR INTE när du kunnat haft ägglossning och det är så extremt mystiskt 😂 KAN ägget ens fästa innan dag 4-5? De borde vara fysiskt omöjligt att plussa äl+4/5 som du gjort??😂 men de är ju ett streck! Enda logiska måste varit att du ändå hade ägglossning tidigare🤷🏼?♀️ 

oavsett denna mystik så ser det ju positivt ut! spännande om du tog ett digitalt, känns som de borde säga gravid 1-2???

Sannet skrev 2023-02-19 10:32:50 följande:

Glömde bilder. 😂
    Lite dålig kvalitet här, tydligare IRL. 
Svar på tråden BIM februari 2023