BIM februari 2023
Jag hoppar in här med bim sist ut!
7/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket
8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC
Jag hoppar in här med bim sist ut!
Hej! Varit lite frånvarande i tråden. Håller mina tummar för er alla som börjar närma er BIM ❤️
En fråga: När brukar ni börja ta ägglossningstest? Min ÄL borde vara om en exakt en vecka (CD 16). Borde jag börja ta redan imorgon?
Vad mycket aktivitet det varit i tråden! Och så kul med alla plus, stort grattis!
Lite segt att vara nästan sist ut med bim, någon mer som väntar in sin äl i dagarna? Själv har man inte haft stegring än på äl-test, men lite fertilt sekret idag. Håller tummarna att det vänder snart så det blir en normal cykel.
jag vet inte hur ni haft det i tidigare trådar men jag lovar att hänga kvar här månaden ut 😍
Håller tummarna för er som väntar in förhoppningsvis synligare streck! Hoppas på en massa +++ för oss i tråden!
Själv är man troligen på äl+2.
Har fått positiva ägglossningstest i 3 dagar nu men räknar det första som det riktiga, verkar som om mitt lh sjunker mycket långsammare vissa cyklar. Nu är det bara den eviiiiga väntan till bim ..ska försöka hålla mig till äl+10 denna gång
Så kul med mycket aktivitet i tråden! Hänger inte alltid med men försöker läsa ikapp, håller tummarna för er som ska testa igen imorgon :)
Själv känner man lite ilningar/stickningar från nedre delen av magen. Är bara på äl+4 så tror inte det är något. Men rätt så fascinerande hur man i bebisverkstaden plötsligt får alla tänkbara symtom som man överanalyserar
Jag är så övertygad om att jag är gravid. Det känns i hela kroppen, jag brukar aldrig ha ömma bröstvårtor innan mens men de är nu ömma sedan ett par dagar. Jag hade ?mensvärk? till tusan ca en vecka efter ägglossning, tempen ser ut att ha haft en implantationsdipp, jag har haft molvärk centrerad i livmodern och stickningar av och till. Körtlarna i brösten är stora och ömma.
idag tog jag ett digitalt test (3-4 dagar kvar till mens) och den textade så vackert ?inte gravid?.
Känner mig även denna cykel grundlurad av min kropp. och än mer denna gång eftersom jag faktiskt gick in i cykeln med tanken att det är okej om det går ett par gånger till, de hinner bli nytt år och inte bebis sist på året, vi hinner spara mer pengar etc etc. Men besvikelsen är enorm ändå. Men nu känns det ju kört. Det känns som det tester som står att de är 93-99% sannolikhet på svaret bör ha rätt. Jag är väl helt enkelt skengravid igen. SÅ TRÖTTSAMT Och så less på kroppen som ger andra signaler!
Åh! Detta är försök 10 för oss med för syskon 🥺❤️ heja oss och hoppas tusan våra kroppar sluta spela spratt och det är vår tur! Låt mig veta hur det går imorgon ❤️ jag provar nog nästa gång lördag om jag inte orkar hålla mig till att se om mensen kommer eller inte kommer!
Äl+10 och toknegativt test. Får nog ställa in mig på att det inte blir något denna gång heller..
Jag tycker dock att jag anar en skugga?? Är det bara jag?
Äl+12 och negativt test. Får snällt vänta in mensen som bör dyka upp imorgon. Stort grattis alla som plussat och stort lycka till för oss andra som väntar på sitt efterlängtade plus!
Hade räknat fel på dagarna, äl+12 idag och bim imorgon. Negativa test så blir inget denna gång heller. Men jag undrar om det finns något hormon som utsöndras tätt inpå bim? Jag har lyckats få suuuupersvagt spökstreck tätt inpå bim, känns inte som kemiskt då det är så pass svagt och precis innan bim?
Jodå jag skulle tolkat som kemiskt om det sedan försvinner. Det är inget annat än hcg som kan påverka. De är så jag haft mina kemiska graviditeter förut och att mensen gärna varit ett par dagar sen bara Max
Det syns ju faktiskt något där!! ❤️
Sjukt nog ser mitt typ exakt likadant ut Idag.
Har BIM idag/imorgon, men jag tror inte det är något för min del iaf.