Inlägg från: Andromeda326 |Visa alla inlägg
  • Andromeda326

BIM februari 2023

Så sjukt, vi började försöka i juli och nu ser det ut att bli något äntligen. Bim-6 men har känt mig så skum så tog ett test och där fanns två streck!

Slutar testa i veckan nu och tar ett digitalt test på söndag Hjärta
  • Andromeda326
    Syskonförsök skrev 2023-02-25 08:08:43 följande:

Hur går det för er, Sannet och Sanlin90? Något test idag och vad är känslan?❤️

Jag blöder fortfarande och varit lite mer så är väl helt hundra en tidig mens MEN tempen är fortfarande hög och känner mig morgonillamående som igår så blir extremt trött på kroppen som trots blödning ger missvisande signaler. Helt sinnes. Har gråtit ihjäl mig igår kväll och idag över hopplösheten, är så trött på alla misslyckade försök och att en varje gång tror de är något. MEN så glad för er som lyckas och hoppas innerligt det är er tur tjejer, ni alla som har bim i dagarna❤️ Jag och maken har kommit överens om att inte försöka i mars utan ta en månad nu och bara hämta oss lite så ni ser inte mig i mars tråden men kommer leta upp april när det är dags och kanske smygläser mars för att se hur de går för er alla.🥰 Får hoppas försök 11 i april är vår tur! Och annars börjar jag överväga att boka utredning. Men jag har fortfarande inte förstår hur en går tillväga med det och om de är gratis för själva utredningen eller inte när en redan har ett gemensamt barn?!

Tänker på dig, fattar att det är jättetungt Hjärta

Min man och jag tog ett uppehåll i 2 månader för att jag mådde precis så som du beskriver, det hjälpte verkligen för mitt psyke. Tyvärr tror jag man måste betala utredning själv, jag kollade själv i de banorna och på ivf-klinik skulle utredning av båda kosta 2500-5000 men det skadar ju aldrig att höra med vården tänker jag?

Kram!
  • Andromeda326
    Swn skrev 2023-02-25 09:23:50 följande:

HOPEMALIN: jag kunde inte citera. Stort grattis! Vi hade BIM på samma dag och jag plussade igår Plus då är vi båda beräknade i början på november men jag såg att det inte fanns en tråd än för BF november. 

Jag har skapat en bf-tråd för november, den ligger under gravid - övrigt och heter bf november :)
Svar på tråden BIM februari 2023