• Masorlin

BIM februari 2023

Lägger till mig! 30år andra försöket, första barnet. Vi har lågperiod på jobbet vilket innebär att jag har ytterst begränsat med distraktion från graviditetstankar. Fastnar ofta i googlade om tidiga symtom och är vid det här laget väldigt påläst om menscykel och fertilitet, haha! Förra månaden hamnade jag i en testmani som jag hoppas undvika den här gången - men "råkade" visst testa mig i morse trots att hag vet att det är för tidigt! 😆 Är troligtvis på ÄL+7. Tempar eller testar inte men får väldigt tydliga symtom med sekret och ömma bröstvårtor. 

Plussat:
    ettanvandarnamn123
    Dollooo
    Blomman8877
    Lola92
    Qwerty1988
    Fyran4
    Ellie21
    siris
    t123
    Ems99

BIM LISTA:
    1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    3/2 Loulou92, 1a barnet, 4e försöket
    4/2 Bär, 3:e barnet, 1 försöket.
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    4/2 Laura90, 1 barnet, 7 försöket
    4/2 Magnolia010, 1 barnet 
    5/2 studerande 5 barnet ca 7 försöket? 
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    8/2 Amaaanda00 1:à barnet, 9 försöket. Tempar med NC
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    10/2 Linneaeli 2a barnet 8e försöket 
    11/2 shethegirl 2a barnet 6 försöket 
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
    14/2 Ems99, 1a barnet, 5 försöket
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Siris, 2a barnet, 1a försöker efter mf
    16/2 Frufröken12, 2a barnet, 3e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    17/2 ladylovely 4:e barnet
    18/2 ovantadedrommen, 2 barnet, försök 3
    18/2 Sanlin90, 2a barnet, 6(?) försöket
    19/2 kazi2, 2a barnet, 14e försöket
    19/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    19/2 MommyA, 3 barnet, försökt i 1,5 år efter sent missfall. 
    20/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
    20/2 A13xandra13, 2a barnet, 9e försöket
    20/2 smulan57, 1:a barnet, försök 10
    21/2 fruffe, 2a barnet, 2a försöket
    21/2 Kattihatt 1a barnet, 2a försöket
    22/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket
    23/2 - Embarazada - 3:e barnet, 7:e försöket
    24/2 - Zizzom - 1a barnet, 9e försöket
    24/2 Nununu - 3e barnet, 1a försöket
    24/2 Masorlin - 1:a barnet, 2:a försöket
    25/2 Syskonförsök 2 barnet, försök 10
    25/2 swn 3:e barnet, 1a försöket efter missfall. 
    26/2 Sannet, 1:a barnet, andra riktiga försöket
    27/2 Frelwi, 2a barnet, 1a försöker 
    28/2 - Barbastraisend - 2a barnet, 10e försöket
  • Masorlin
    smulan57 skrev 2023-02-18 15:40:40 följande:

Sanlin90: Visst är BIM nära för dig? 
    Jag har varit ett monster i slutet på denna cykel, brukar aldrig gråta när jag kollar på tv- såg en dokumentär om en drogsmugglare imorse och höll på att börja grina för jag blev så rörd av att hon fick vänner i fängelset 😂

Haha sådär är jag typ jämt! Funderat över hur jag då ska bli med gravidhormoner på det, haha! Blir nog stabilt 🤪
    Jag är fett arg utan anledning just nu. PMS, Gravid eller bara lågt blodsocker? Sambo köper pizza nu så vi får se om jag känner mig snällare efter det. 😜
  • Masorlin

Smulan57: Grattis! Jag testar med graviditetskollens vanliga, det du har där. Är det negativt så är det helt obarmhärtigt vitt, haha! Så det där är solklart positivt i mina ögon! 😍

• Masorlin

Ni om några vet ju hur man kan hoppas till den grad att man är rädd att inbilla sig, haha! Jag tycker mig se något på dessa test för första gången! Väldigt svagt dock. Gissar att jag är kring ÄL+10. Vad tror ni om testen, inbillar jag mig? 😃😬🙈
  • Masorlin

Syskonförsök: det kom inom tid! På bilden har det hunnit torka dock. Den som det syns på är morgonurin och den den andra är typ en timme efter för att jag var fett nyfiken, haha! Men har aldrig fått spökstreck på dessa tidigare. De brukar vara taskigt vita hur mycket man än kollar. :P Men ska testa igen imorgon (och troligtvis varje dag fram till BIM på fredag, haha).

• Masorlin

Syskonförsök: Ja de har en känslighet på 25. Kanske fixar ett digitalt, annars har jag typ 18st vanliga kvar att "hetstesta" med, haha, kanske förbrukar några sådana till innan jag kostar på mig något digitalt. Uppdaterar imorgon! 😁

• Masorlin

Sorry att jag spammar tråden, haha! Insåg att jag blandat ihop de två testen på förra bilden och att det som det syntes tydligast på var det andra jag tog idag. Blev därför galet nyfiken och var tvungen att ta ett till. Mycket tydligare och supertydligt att det är färg och inte bara skugga! Så från natturin till nu så har det stegrats så mycket, haha! Så j*vla glad just nu! Hoppas lilla fröet håller sig kvar bara! 😀

• Masorlin
    Ellimelli skrev 2023-02-20 15:51:55 följande:

Kanske enklare se nu, ser att man inte kan zooma in på hemsidan 🤣🙈

Jag tycker att jag ser något suuupersvagt. Testa imorgon igen! 😁
  • Masorlin

Elisabeth83: jag tycker jag ser något där ändå, även om det är väldigt svagt. Ta ett nytt lite senare om du har som du kan sanda med. :P 

Sanlin90: Känns ju som det är något på gång i din kropp! Skulle du testa igen imorgon? :)

• Masorlin

Syskonförsök (gick inte att citera): Du har rätt till landstingsfinansierad vård mot ofrivillig barnlöshet - från när beror lite på ålder vad jag vet. Jag tror det är att man ska ha försökt 1år om man är under 35, 6månader om man är över 35 och 3mån om man är 40. Inte helt hundra och det kan nog variera mellan olika regioner. Men leta upp din regions RMC (reproduktionsmedicinskt centrum) på 1177 och hör av dig dit få får du reda på premisserna. 

Hoppas lyckan vänder för dig snart!

Svar på tråden BIM februari 2023