Inlägg från: pappersdocka |Visa alla inlägg
  • pappersdocka

BIM februari 2023

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket.
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
  • pappersdocka
    Sannet skrev 2023-01-27 07:21:07 följande:

Jag är sååå förvirrad!! 

Har 5-6 dagar till BIM. Gjorde ett graviditetstest nu som väntar nog visade negativt. 

För skojs skull gjorde jag även ett ÄL-test som visade två skarpa streck?!? 

Hade ÄL 18-19/1 (positiva test på både CB och RFSU). Hur i hela friden tolkar jag detta?! 

Nu är jag inge expert på äl- test, men är det inte så att de inte visar att ägget faktiskt släppt utan bara att hormonerna ökar? Kan ju vara så att din kropp gjorde ett försök, men ägget inte släppte och nu gör den ett nytt försök?
  • pappersdocka

Grattis till alla som plussat!

Jag har BIM på söndag men har redan nu molvärk som jag har haft mer eller mindre sedan äl. Har haft så de senaste månaderna och då ej varit gravid så är inte särskilt hoppfull. :( 

• pappersdocka

Jag har BIM på lördag och gjorde ett test igår som var totalblankt. Har haft samma symptom som månaderna innan när jag inte varit gravid, dvs molvärk veckan efter äl i några dagar som sedan går över och nu har jag ömma bröst. Inga flytningar men nu dagarna innan BIM lite, lite krämiga. Fick lite brunt i trosan nyss så antar att mensen är på g redan. :(

sommar2020regn skrev 2023-02-08 14:40:28 följande:

Någon mer med BIM i dagarna? Symtom? 

Jag har BIM imorgon el fredag, hade dock senarr ÄL så är kanske på ÄL+9 alt 10 idag beroende på hur man räknar.
    Hade rejält m molvärk kring ÄL som avtog typ 2 dagar efter ÄL. Fick en vecka efter ÄL, måndags, stickningar o huggningar höger sida + i mitten vid pubisbenet typ, under hela dagen. Igår kände jag ingenting. Testsde negativt i morse, ej testa tidigt.

symtom idag bim-1/2 och ÄL+9:
    - om flytningar är symtom så har jag det. Vita i trosan, blöt trosa och halkig på pappret. 
    - börjat få lite  central molvärk idag

någonstans tror jag att mensen är på väg, dock osäker om jag brukar ha så mycket flytningar då?

berätta gärna om er symtom som också har BIM snart el ÄL+9/10 :)

Svar på tråden BIM februari 2023