BIM februari 2023
Ni som använt/använder cb ägglossningstest för att pricka in ÄL, vilket föredrar ni?
4 dagars testet eller den med bara 2 dagar? Kanske inte spelar nån roll men man överanalyserar allt, haha. 🤪
Ni som använt/använder cb ägglossningstest för att pricka in ÄL, vilket föredrar ni?
4 dagars testet eller den med bara 2 dagar? Kanske inte spelar nån roll men man överanalyserar allt, haha. 🤪
Ok kan någon det här med Clearblue Advanced och ägglossning. Alltså det står ju att när den väl upptäckt maximal fertilitet så står den fast så i 48 timmar.
Betyder det då att dag 2 är den faktiska ägglossningsdagen då eller? Ägget ska ju bara gå att befruktas under 24 timmar😅🤔
Ägget släpper 24-48h efter glad gubbe! så någon gång inom den tid gubben är låst på skärmen! :)
La till mig i listan. 🙂
7 dagar kvar, hoppas såklart att mensen uteblir nu. Mått riktigt jävla illa till och från idag, men kände som kraftig molvärk imorse, som dock är svaga nu. Har varit gravid en gång 2020 men tyvärr vart det abort då, men minns att jag vart superkissnödig och rejält illamående BIM+4, men då var det tvillingar också.
Får se om det tagit sig denna månad, hoppas hoppas.
Alltså jag måste bara fråga alla här inne om någon av er haft en väldig mensvärk i livmodern (känns inte som äggstockar/ligament utan endast livmodern) en vecka innan mens?
Jag har mer värk nu än jag någonsin har under mensen, så pass att jag känt det hela dagen och vill krypa ihop lite i fosterställning och tycka synd om mig😂
jag börjar noja för om de endera är något som är fel eller om de kan betyda att ägget fäst och de är den sjukaste molvärken eller vad händer. 🤷🏼?♀️ Jag har aldrig haft urinvägsinfektion eller något sådant om de kan vara något sånt men de gör ju inget ont när jag kissar.
Någon som känner igen sig och haft så någon gång?
Tänkte testa imorgon med CB's early (Bim på Fredag om den håller tiden, har lite skiftande cykel).
Självklart fick jag dock klarrött blod, bara några små droppar när jag kände med papper runt livmodertappen...kommer inget på papper om jag torkar mig "vanligt".
Jaja, får väl se om det är mens på g denna månad också.
Jag blödde lite i början av graviditeten när jag väntade nr 3. Behöver inte vara mens. Håller tummarna! 😊