• rubie

BIM februari 2023

Hoppar också in här 😊

1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket. 

1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket

5/2 
    82lindis - fjärde barnet, 7e försöket

6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket 

8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket

• rubie

Kul att följas åt, hoppas på ett plus till oss alla denna månaden 😍 

Jag har inte tagit ägglossningstester men känner min ägglossning tydligt vanligtvis. Denna månaden är helt galet, har sååå ont i äggstockarna och livmodern(?) samt i brösten, brukar sällan ha det men nu är det som att det ilar och sticker i brösten. Borde ha ägglossning idag eller imorgon och vi har kört på nu i 5 dagar och kommer fortsätta 5 dagar till. Har dock inte sex på schema (än) men blir oftast en gång om dagen. 

Hur gör ni andra? Varje dag? Varannan? Eller var tredje? Har läst en del men tror att man kanske ska släppa lite på vad som är ?bäst? och köra på när man har lust och vill.

• rubie
    Blomman8877 skrev 2023-01-28 13:29:25 följande:
    Jag har molvärk till och från samt vita tjocka flytningar hela luktfria, BIM 3/2 
    Jag har också känt av molvärk och lite stickningar typ, och i två dagar har det gjort ont jag satt mig ner, kan inte beskriva men är som att livmodern typ är för stor (?) och att stöten som blir när man sätter sig gör ont. 
  • rubie

Grattis till er som plussat! ❤️ har inte skrivit så mycket,  är på äl + 8 idag och har massor av symptom och börjar bli knäpp av den här väntan. Försöker att inte tänka på det men det är ju omöjligt 🥹

• rubie

Förstår ingenting, kände en stark smärta i ryggen/magen/höften igår natt, negativt test idag, BIM om 3 dagar, och pyttelite blod två gånger när jag torkat mig. Om det är nidblödning borde väl testet visa att jag är gravid eller?! Blir knäpp 🥲 har aldrig haft någon blödning innan mens, får alltid en rejäl blödning sen är mensen igång. 

Svar på tråden BIM februari 2023