Inlägg från: Nellygirl93 |Visa alla inlägg
  • Nellygirl93

BIM februari 2023

Jag hoppar in här 😄

Var med i BIM grupperna i höstas, men min mens hade inte återhämtat sig från tidigare prev.medel så det kändes lite lönlöst 😅 men nu verkar den vara någorlunda regelbunden och normal igen (senast hade jag 42 dagars menscykel) 

Så enligt FLO har jag ägglossning IMORGON och bim 4/2

Heja oss alla! ❤️

• Nellygirl93
    1/2 Raindear860, 1a barnet, typ 12e försöket
    1/2 Sannet, 1:a barnet, 2:a försöket.
    1/2 annda97, 1a barnet, 4e försöket
    1/2 Maymom, 2a barnet, 2a försöket
    1/2 Alleb2a barnet, 2a försöket
    4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket
    4/2 Pernilla Andersson, 1a barnet, 3dje försöket
    4/2 Hannis1983, 4e barent, 6e försöket
    4/2 Nellygirl93, 1 barnet
    5/2 82lindis - fjärde barnet, 7e försöket
    6/2 Mumlanz, 1a barnet, 2a försöket
    7/2 rubie, 2:a barnet, 2:a försöket
    7/2 timochi, 1a barnet
    8/2 hopemalin, 1:a barnet, 2:a försöke
    8/2 Ajn1993, 1:a barnet, 4 försöket efter ma.
    9/2 Etaj 2:a gemensamma barnet 2:a försöket efter ma
    12/2 Pappersdocka, 2 barnet, 5 försöket
    12/2 Cykelhjul, 1a barnet
    14/2 GuldKvinnan, 1a barnet 6e försöket
    14/2 trefaldigmästareikärlek 2:a barnet 7:e försöket 
    15/2 Anile, 2a barnet, 6:e försöket
    16/2 Millaann 2a barnet, 3dje försöket
    20/2 Foodie, 1a barnet
  • Nellygirl93

Vore ju helt perfekt tajmat att få överraska sin kille med ett positivt test på alla hjärtans dag 😍????🏼

• Nellygirl93

Cykelhjul - Exakt, men jag har betalversionen 😂 körde test-versionen och råka missa avbryta och vipps så hade jag PRO versionen i ett år 😅 men kan rekommendera i dessa tider! Kul att följa och fördjupas inom allt! 

• Nellygirl93
    Laura90 skrev 2023-01-20 19:50:21 följande:

Hur går det med ÄL för er andra som har BIM 4/2? Såhär ssåg det ut för mig imorse!

Åh det där ser ju lovande ut! Jag tog precis test när jag såg ditt inlägg, men båda testen va negativa! 

ska dubbelkolla min flo och räkna dagar, haft såna konstiga cyklar sen jag slutade med prev medel så appen hänger inte alltid med 😂

• Nellygirl93

Ni kanske kan hjälpa mig räkna ut detta 😂

Senast fick jag mens 29/12, vilket borde innebära att jag hade ÄL typ 14-15/12 och det var då cykeldag 28.

Idag (enligt flo) ska jag ha ÄL men är nu ?bara? på cykeldag 23.. så borde typ få ÄL vilken dag som helst? Eller vad tror vi? Så förvirrande 😂

• Nellygirl93

Ja jag har clearblue digitala 😊 får väl ta en sån om dagen nu framåt så man får lite koll! 

• Nellygirl93

Laura90: Oh jag vet inte, har sånna rosa digitala clearblue test som visar 2 mest fertila dagarna, vilka menar du? 

Anile: Hoppas 😍 om man jämför med tidigare cykler så borde jag ju kanske ha ÄL om några dagar! 

• Nellygirl93

En fråga, hur planerar ni sexet inför ÄL? Hur ofta ligger ni runt dem dagarna liksom? Jag tänker att var tredje/varannan dag borde vara tillräckligt?

• Nellygirl93

Studerade: Ja precis! Jag vet ju inte än exakt när jag har ÄL (långa oregelbundna cykler) så hoppas man träffar någorlunda 😂

Mmajors: Åh nejje? hoppas på bättre lycka snart igen för er! tror Man kan försöka direkt igen när de ej gått så långt! Har de gått flera veckor kan de va bra att ?blöda ut? ordentligt!

• Nellygirl93
    Foodie92 skrev 2023-01-21 23:11:24 följande:

Nellygirl93: jag har lite som dig, lång cykler som varierar mellan 30-40 dagar 😅 segt
    Kör temp och jag kör ÄL tester i många dagar och kollar sekret för att inte missa 😅

Måste lära mig det där med tempen! 😂 har i efterhand märkt att jag trott ÄL varit över, och väntat på bim, men så visar de sig att de går 1,2,3 veckor och sen ba.. aha de va för tidigt 😂 så irriterande.. 

Fått positivt på CB digitala ÄL test också, fast jag då inte haft ÄL ändå? För mensen kom typ 3-4 veckor efter? 😅 så tappat lusten att regga och velat låta mensen återställas helt, man blir ju knäpp tillslut😂 men nu har vi sagt , skit samma, vi ligger varannan dag tills jag isåfall får mens, så får de bära eller brista 😂
  • Nellygirl93

Detta är mina senaste cykler enligt FLO (började regga när jag slutade med preventivmedel) 

• Nellygirl93
    Mmajors skrev 2023-01-22 00:43:30 följande:

Nelliegirl93

tack för svar! Det blev i vecka 5-6 och jag har blött rdigt och gjort 2 negativa test så då kanske vi vågar prova. Vi får se. Jag är ändå 34 år gammal så det kanske äe bra att vänta en mens även fast jag inte har all tid i världen. Men det har inte funkat i livet förens nu. 

lycka till alla :)

Okej jag fattar! Känns ju typ också som att kroppen sköter de där, om de tar sig så är väl kroppen redo och om de inte gör de så är den väl inte redo kanske? 

1 månad hit eller dit är ju inte hela världen då men såklart vill man få ett plus helst igår 😂

Fyller själv 30 strax och har inte känt oss redo förrän nu, så är helt bekväm med att vi har väntat och levt som vi velat innan! 

lycka till till oss 😄

• Nellygirl93

Välkommen Smulan och Grattis Laura 😍

Jag är idag på CD26, och om jag räknar bakåt från mina senaste 2 mensar så verkar det som jag borde haft ÄL på CD28-32.

Testade negativt på ÄL tester idag , både graviditetskollens ÄL stickor och CB digitala. Så hoppet lever att ÄL kanske sker inom några dagar? Om ÄL redan varit så har vi iallafall täckt relativt tätt med sex så har goda förhoppningar ????🏼😂 Blir galen på dessa lååååånga cykler? hur har ni det?

• Nellygirl93

Fruffe: Välkommen 😄

Laura: Tack! Det ska jag om det inte tar sig denna cykel! 👍🏼
    Håller tummarna för dig! Jag väntar tills ÄL och redigerar min bim i listan därefter 😅 lär ju ej stämma med 4/2 längre..

• Nellygirl93

Idag kom min mens några dagar före bim!  Äntligen börjar min cykel komma ner på normala antalet dagar så får väl va tacksam för det! Lättare att veta när man har ägglossning då! 

ses i nästa tråd ❤️

Svar på tråden BIM februari 2023