Elliot1 skrev 2023-01-03 10:55:25 följande:
Nej, jag hade gått under om jag inte kunde leva mitt vanliga liv trots att jag försöker bli gravid 🙃
Jo, just nu så ändrar jag mig varje timme typ. Ena timmen hoppfull, andra timmen analysering av mensvärk och tänker att det nog är kört trots allt. Knäpp blir man ju, men det har man väl vant sig vid.
Jo, MA tog hårt på mig. Dels pga 7 månaders försök innan och dels för att jag var gravid tillsammans med mina 2 bästa vänner.. Så det kändes verkligen som att något slets ifrån en. Vecka 11 också, så hade liksom börjat se fram emot KUB osv. Tänkte väl att vi redan hade fått vår dos av missfall och många försök, så står vi ändå här igen 🙃
Har ni försökt länge?
Haha känner igen den känslan så att hoppa mellan att känna sig gravid och inte, jag håller tummarna för att du får plus inom kort :)
Vad hemskt, förstår verkligen smärtan man får bryta ihop och försöka komma igen.. livet känns verkligen orättvist ibland.
Vi har försökt sen feb-mars, blev gravid två gr på raken i höstas sen fick jag direkt utomkvedshavandeskap som kroppen tack och lov klarade av själv så jag slapp op och medicin sen har jag bara hunnit med ett försök nu i dec som det inte blev något med men tror kroppen behövde vila lite.. jag med för den delen så nu känner jag mig redo för 2023 :)