Vi som startar IVF 2023
Kunde inte hålla mig tills imorogn så jag testade nu! Gravid  overkligt!!!! Håller tummarna för alla er andra // nu börjar nästa oro inför ultraljudet...
Kunde inte hålla mig tills imorogn så jag testade nu! Gravid  overkligt!!!! Håller tummarna för alla er andra // nu börjar nästa oro inför ultraljudet...
Taack!! känns pirrigt och väldigt nervöst, hoppas allt ser bra ut på UL!
Beklagar din pappa :( usch, kan inte ens föreställa mig. Min sambo förlorade sin för 3 veckor sedan, så detta plus kom i rätt tid för att få in lite positivt i livet igen!
Hur går det för dig, vet du när det blir återföring för dig? Håller tummarna så hårt!!
Vi har fått en BLASTOCYST till frysen!!! 😭❤️🙏😭❤️🙏 Alltså är så lycklig!!!
Jag har nyss varit på VUL och vi fick se ett litet tickande hjärta! Bröt ihop totalt. ❤️😭 Gud så skönt och hoppas bara nu att det håller i sig
Åhhhhh! Grattis och håller alla tummar❤️❤️sååå underbart!
äntligen har min riktiga mens börjat efter plocket så idag börjar Jag med letrozol sen UL 4/3! Längtar efter att hämta hem första lilla knytet
Har precis testat positivt! ❤️❤️❤️😭😭 Känns helt overkligt 🥹
Har precis testat positivt! ❤️❤️❤️😭😭 Känns helt overkligt 🥹
Hej alla hoppas ni tycker de ör okej att jag skriver.
Vi var på ultraljud idag och fick höra och se de lilla hjärtat tickade. Var fantastiskt och overkligt. Ett steg närmare men vågar inte riktigt tro än att de kommer gå hela vägen. Men fantastiskt dag!
Mathilda88: Skönt att äggstocken släppt, men så frustrerad att inte få någon klarhet i vart smärtan kommer ifrån.
Hej alla fina tjejer❤️❤️
jag testade positivt på TD🙈🙈men försiktigt glada då vi har 2 kemiska sen innan, men kommit längre denna gång! Känns så overkligt! Men nu börjar nästa oro! Har UL 12/4 på min gamla klinik privat då jag fick på rmc först 29/4! Kan inte vänta så länge!
symptom nu är ömma bröst, super ont i ryggen! Svag molvärk ibland!