Vi som startar IVF 2023
Sola13 skrev 2025-01-09 12:55:49 följande:
Låter ju strålande, verkar som att hcg stiger fint i kroppen då, milstolpe med första 2-3 ❤️ Du kommer säkert få tid i Lund, annars Kanske Emmakliniken vid Erikslust kan vara ett alternativ, man kan boka UL där utan remiss, jag gjorde det själv (dock v 6+2 om jag minns rätt). Fick betala själv men de hundralapparna var det lätt värt och ingenting jämfört med vad man betalat i övrigt för ivf haha
Tack! Fick även taget Hcg idag på Sellmer som var på 407, vilket de var mkt nöjda med. Visade sig att jag räknat fel och är inte på vecka 4+0 idag som jag trodde utan 4+3! Irriterande nog kan jag inte korrigera det i min app bara.
Hoppas det! Skrev i tisdags, fick svar igår förmiddags om att de vidarebefodrat frågan för bedömning och snabb återkoppling, men inte fått ngn än.
Åh stort tack för tipset! Ska kolla in dom då. Och så smidigt med BokaDirekt! Då jag inte litar på landstinget så bokar jag en tid på emmakliniken sålänge, går alltid att avboka om jag skulle få koll i Lund trots allt. Alternativt kontakta Malmö Gynmottagning där jag blev akut inlagd via vid Xet.