LMSM skrev 2024-11-21 10:45:49 följande:
Å jag förstår. Detr är inte många som förstår den här resan och hur smärtsamt det är det märker jag när jag pratar med folk och deras kommentarer. SÅ tacksamt att ha ngn nära som verkligen försöker och vill förstå och bryr sig så mkt om dig. förstår att det blir helt annorlunda då!
Läste också att ingen klarade sig till blastocyst. Otroligt alltså, är faktiskt väldigt förvånad för det här går emot allt jag trodde. Samtidigt gör det ju så man inte hatar sin egna kropp lika mkt för så självklart verkar det kanske inte vara trots allt.
Är så ledsen för din skull, motgångarna tar fan aldrig slut. Snacka om att man kämpar i motvind! MEN tänk den otroliga tacksamheten du och vi andra som kämpat så otroligt länge kommer känna den dagen vi får plus. Hoppas du gillar den nya donatorn de föreslår
Eller hur, det är ju verkligen så. Ja, jag fortsätter att imponeras och känna sån tacksamhet över att få ha henne till min kusin ❤️ Det hon gör är väldigt svårt ❤️
Ja visst är det ngt mindblowing! Men ja man kan ju inte kontrollera äggkvalité före donering, men just det att hon resulterat i två graviditeter tidigare gör att man blir extra förvånad över den drastiska förändringen. Och en sånt fall när det kändes som ett så säkert kort..
Tack fina du ❤️ Nej dom tar ju aldrig slut 😢 Händer nu igen, än en gång.. Känner mig helt dränerad just nu, vet inte var jag ska finna kraften till att kämpa vidare..
Vet faktiskt inget mer om nya donatorn mer än att hon är 24 år, gråblå ögon, blont hår, öppen ID och hennes första donation. Egentligen inte riktigt rätt ögonfärg (vill ha blå) samt fel hårfärg (har själv ljusbrunt), men orkar inte vara petig längre. Så glad och tacksam för att hon finns 🙏❤️