LMSM skrev 2024-11-11 14:00:31 följande:
tack
Ja thomas ska ringa imorgon tisdag men det är dags att avsluta våra försök där.
Nu ska vi hitta rätt klinik i Europa, antagligen Cypern för att gå vidare med tandem. Dvs att jag och donator stimuleras samtidigt och lyckas man få några blasten med mina ägg så är det prio 1. Känns skit faktiskt är så himla rädd och otroligt olycklig över att inte få ett genetiskt barn. Känner mig förjävlig och självisk och hemsk som tänker så samtidigt som jag känner mig så jävla dålig och mindre värd som intte kan få egna barn. Sjukt irrationell jag vet det och tänker såklart inte så om ngn annan men fan va den här resan förstör en.
Hoppas att allt går bra för dig?
Hur gick det idag med samtalet? Kan förstå det 😔. Klokt att prova ngt annat med de gångna resultaten.
Är det Cystoplasmic Tandem transfer ni ska prova då? Det känns som ett himla spännande koncept! Hade jag haft mer ork för resor, undersökningar, prover, tid och pengar så hade jag velat prova det. Känns som att oddsen ökar ordentligt om det är äggens tillväxtfaktorer som fallerar ❤️ 🙏.
Förstår precis vad du menar, känner så väl igen känslorna. 😢 Det är fruktansvärt. ❤️ Lider med dig!
+ Sola: Jag vet faktiskt inte riktigt. Mailade för 1,5 vecka sen, då fick jag veta att donatorn var planerad att påbörja stimuleringen den helgen. Mailade igen i måndags förra veckan om hon var igång, de svarade då att de inte hört ngt från henne så då bör hon vara igång och att ultraljud var planerat på torsdagen. Liksom förra gången stimuleras hon typ 4 dagar innan första VUL, det förvånar mig. Men men, de lär ju veta vad de gör. Planen är preliminärt äggplock i mitten av månaden var deras besked tidigare. Förra gången mailade de att cykeln avbröts pga utebliven effekt, så just nu tänker jag att inga besked är positivt..
Då min cykel uppenbarligen är kortare än hennes så har jag tagit alla mina Peimolut för att skjuta på min mens, och sen fortsatt med Lutinus som jag hade över från min första IVF i maj 2023. Så har lyckats förskjuta mensen med en vecka 🙏. Hoppas det ska räcka. Har inte vågat hämta ut Ovitrelle eller mer Cyclogest än. Bara till att vänta och se..