Vi som startar IVF 2023
Som jag förstår det är det en relativt ny teknik, hade inte heller hör om det innan. Tror det kanske har något annat namn med?
förstår att du är helt slut, så mycket emotionellt, mentalt, ekonomiskt som man ska försöka hålla huvud högt för. men du får försöka ta en del i taget och inte allt på en gång för det brukar iaf för mig, öka på stressen. men lättare sagt än gjort, visst?! Men hejar på dig och hoppas det kan bli bra med donatorn också, så ni timear bra.
Jag mår bra, men är lite besviken över mitt resultat denna sprutomgång. Men det är bara påt igen. Väntar svar om jag får göra det direkt nu vid bortfallsblödningen eller om jag måste vänta en cykel.
Vet inte om det var du som skrev eller Quincey men ja det verkar vilja odla den som är kvar till dag 5 ändå.
Okej, spännande ❤️
Du har så rätt så ❤️ Det har varit dränerande. Mkt. Och nu i slutet av veckan fick jag till slut nog angående ångesten och stora arbetsmiljöproblemet på jobbet som negligeras uppifrån. Så jag har sagt upp mig och slutar om en månad. Mitt nya jobb börjar inte förrän i mars, men har fått tag i några timanställningar att fylla upp de månaderna emellan fram tills dess. En sån lättnad, såklart i kombo med annan osäkerhet om man kommer ha rimligt med jobb kommande period, men känns ändå mkt bättre. Ny styrka, sitter vid ratten igen.
Förstår det! ❤️Håller tummarna för det! ❤️