Vi som startar IVF 2023
tack !!
ja man är ju så skärrad och orolig efter alla dåliga besked senaste två åren så svårt att vara hoppfull trots perfekta embryon dag två. hade detta varit för ngt år sedan eller 3-4 försöket hade jag nog ?njutit och trott att det skulle lyckas.
jag tror jag kommer få hem papper i mitten på veckan men jag skulle kunna skriva idag och fråga hur det har gått, de brukar svara. Jag orkar dock inte negativa besked just nu trots att jag vet att det med störst sannolikhet inte finns ngt embryo som delat sig till blastocyst. Det fanns en 10
p kvar som man skulle kunna hoppas på men resterande 5 var ganska låga poäng tror jag var tre tio poängare och resterande 5 såg väldigt låga ut hehe. Inget hopp om dom. Om jag får reda på att de slutat dela sig innan blastocyst kommer jag tro att det är helt kört för de två jag fick återförda också. nu har jag ändå ngn procent hopp hehe.
hur mår du?
Hade nog känt likadant som du där, efter flera bakslag så är det snarare skönt att inte veta för tidigt om hur det gått. För inga nyheter är bättre än dåliga. Innan ville man bara veta direkt.
Håller alla tummar och tår!
Jo jag mår fint tack Bara hoppas man hittar oss en donator snart så man kan få komma vidare . Har just nu en mkt större tilltro till framtiden, vilket gjort det mkt lättare att umgås med andra med barn eller gravida! Får bara hoppas att det fungerar för oss med.