Vi som startar IVF 2023
Men du kanske har rätt. De är ju bara 9 månader sen vi lyckades och skulle man börja testa om 6-7 månader så kanske inte så mycket hunnit förändrats..
Tack så mkt ❤️
Varit på ultraljud nr.1 idag som visade på 9 större äggblåsor. Flertalet små också. Nytt ultraljud på måndag direkt efter nattjobbet. Preliminärt äggplock den 5 eller 6.
Förstår det, hade gärna kört korta protokollet med om vi inte haft så mkt resultat med det långa.
Yes tack detsamma! ❤️
Mathilda88!!!!! ❤️❤️❤️❤️ Jaaa!! Så himla underbart att höra och JA hur många som helst har blödningar i början och det går hur bra som helst.
Är det 2 dagars ? Stort stort grattis - nu vet ni att det går!!
Åh nej Mathilda88, så ledsen jag blir för er skull ❤️❤️❤️ Skickar massor med kramar och hoppas verkligen ni lyckas på stört med ÄD. Är det några som förtjänar det så är det ni ❤️🙏
Stort tack alla för era fantastiskt stöttande ord ❤️❤️❤️ Ni betyder så mkt ❤️❤️❤️
Och Nu blev det jobbigt. Min läkare från Sellmer ringde för att höra hur vi tänker framöver, om vi helt bestämt oss för äggdonation eller vill prova igen.
Tänker på dig Mathilda88 ❤️ Fy så orättvist och sån otur 😥
Har försökt läsa i kapp så gott det går.. lider med er alla som ännu inte plussat och håller tummarna för er som är i aktiv fas att det fastnar och tar sig ❤️ Ge aldrig upp!
Jag hade ALDRIG trott att vi skulle lyckas första gången och nu har vi precis fått ett nyårsmirakel här! Om allt går vägen får vi vårt andra barn i september 🥰 Därför säger jag det igen: GE ALDRIG UPP!
På bara ett försök och med endast ett ägg totalt som klarade sig till dag 2 så är vi gravida igen. Så oerhört tacksam för Copenhagen fertility center som jag nu verkligen kan känna vet vad de gör. Både jag och mannen hade mycket sämre siffror än sist och jag är snart 42 år så det är helt otroligt. Kan vi så kan ni!!
Önskar alla ett fruktsamt 2025 👶????
Kikar in och säger hej till er alla då jag precis passerat v.12 och vågar börja andas ut 😅
Haha ja som några skrev så är jag alltså gravid igen och det är helt otroligt och helt annorlunda än första gången. Jag minns att jag sa att jag aldrig skulle klara av att vara gravid igen för jag hade ju sånt fruktansvärt illamående i flera månader men denna gång har det varit mycket mildare och känns som det har lagt sig det värsta redan. Det började dock tidigare denna gång..
Hur går det för dig Mathilda88?
Någon som hört något från Zaro eller Gvk?
Vår lille son blir alltså storebror i höst om allt går vägen och denna gång får jag vara höggravid under sommaren haha.. Sist ville jag så gärna ha en flicka men nu är jag kluven. Min son är mitt allt och det hade varit så fint om han fick en bror.
Håller tummarna för er alla att ni plussar snart ❤️
Jag ammande inte alls... och första mensen kom tillbaka ganska precis 2 månader efter födseln. Om man ammar eller det är nära att man precis slutat borde de nog vara sämre chanser - även med IVF tänker jag?
Sen är det kanske inte optimalt att bli gravid så snabbt igen, framförallt eftersom jag är snittad men vi har ju inte direkt åldern med oss..