TheC123 skrev 2024-02-25 15:22:55 följande:
Ok.. ja det inger ännu mer hopp!! ❣️ Nej inga blödningar eller smärta men det kände jag inte sist heller IOM MA.
nej mest som sagt mest pga inga symtom och de Jag haft har avtagit Senaste dagarna. Brukar vara 🖍️väldigt känslig för förändringar vid pms, mens etc. Känner efter mycket.
Men kanske hjärnspöken, jag hoppas innerligt på de! Oron och de negativa tankarna har kidnappat mig helt.
men du fattar inte hur mycket dina svar har betytt för mig idag, så ännu ett tack ❤️❤️
Det känns som symptom så tidigt mer är psykologiskt om du frågar mig så lätt att de "försvinner" när det eg kanske inte ens var där från början :)
Förstår ju dock såklart oron och jag tyckte också det var jättekonstigt att jag inte hade några symptom.. men sen kom det igång och jag ist blev sängliggande i 4 veckor för jag mådde så fruktansvärt dåligt ;)
Mathilda88 skrev 2024-02-26 05:07:41 följande:
Tuff och tung vecka i ryggen. Mkt tårar. Bearbetar situationen att vi kan komma stå inför äggdonation framåt sommaren om blastocysten inte gäster i april. Även räknat på alternativen med fler äggplock. Måste diskutera det med läkaren en gång till dock ifall han tänker annorlunda nu sen vi fick får flinga till frysen. Men tror inte det utifrån hur dom utvecklade sig i allmänhet. Tungt nu när det kryllar av små barn i släkten. Ska försöka ställa in hoppet på flingan snart, känner bara att jag behöver ha plan B redo ifall det inte går. Äggplock eller äggdonation? Förnuftigast bör vara äggdonation, men är hjärtat redo att släppa precis nu när vi fått vår första flinga? ❤️
Varför inte testa allt som bjuds? ;) har man ändå lagt en väsentlig summa på själva behandlingen och plock så vad är några tusenlappar till.. Assisted hatching vet jag dock inte om det är så aktuellt på blastocyster.. De borde väl ha börjat kläckas själva då tänker jag? Men har faktiskt inte en susning vad jag pratar om här hehe
Är det någon annan klinik du varit i kontakt med som haft någon annan plan i tanke för dig än äggdonation?
Visst är det fjärde försöket nu? Känns ändå som få försök tycker jag.. det är ju trots allt bara 75% som lyckas på 3 första.. Enligt en mätning på familjeliv var det väldigt många som lyckades 4,5,6 etc försöken också... Självklart är det en kostnadsfråga men väl värt och höra sig för varför ev andra kliniker har andra tankar.. Hade du varit i kontakt CFC ang tvätt? Eller någon annan klinik som erbjuder samma?