Vi som startar IVF 2023
Tyvärr är hoppet ute här. Tog nytt tidigt test imorse som var fortsatt negativt. Finns ingen chans att kunna få positivt på ett vanligt test i övermorgon. Gör det såklart ändå, bara jobbigt att bekräfta det än mer vad man redan vet, trycka upp det i ansiktet på sig själv liksom. Får glädjas för er skull istället ❤️
jag är inne och läser alla eta inlägg ofta Även om jag inte svarat.
så tråkigt att du ifått negativa testet Mathilda,
vill ändå säga att jag har flera vänner som inte testat positivt förens en vecka efter missad mens och aldrig fått positivt på testa tidigt. sophiahemmet hade testdag tre veckor efter återföring för att vara på den säkra sidan. jag förstår att man känner att det är kört men det finns en chans att du är positivt om några dagar.
Dessutom har du ju en blasto i frysen du inte kan ge upp på ännu! Tänk vad vi kämpat för att gå en blasta och hur mkt det skulle betyda! Där ligger den säker! och jag vet att du ville ha barn 2024 men finns många fördelar för barn som är födda tidigt på året jämfört med sent. Om man ska försöka vara positiv i eländet !
björkenli. Å stackare va tufft att genomgå behandling och inte få ett enda ägg. vet hyr det känns när man får genomgå och inte något ba får återföring i alla fall. så slitsamt. har du testat alla tillskott som pratas om i gruppen?
jag gick ju från ganska få ägg till relativt många efter att ha bytt från korta till långa och efter att ha börjat äta mkt mer mat träna mindre och ta olika tillskott. beror säkert på bytet från långa till korta men värt att testa allt kanske.
kosntigt att de inte vill testa långa på dig tycker jag efter så många försök med korta?
jag är på väg på första ultraljud nu. Förväntar mig inte några ägg allts då jag levt under ganska mkt stress senaste månaderna, missat måltider tabletter och druckit massa kaffe osv. Får se men känns som alla förutsättningar är emot mig hehe