Vi som startar IVF 2023
Sandralinnea123
jag håller helt med, så orättvist! Men vi är verkligen inte ensamma ❤️❤️
Vi ska bannemig klara detta och till slut få våra älskade barn❤️
Sandralinnea123
jag håller helt med, så orättvist! Men vi är verkligen inte ensamma ❤️❤️
Vi ska bannemig klara detta och till slut få våra älskade barn❤️
Noelani, tack för all pepp❤️❤️❤️❤️ja det ska fan gå till slut!!
mathilda88, tack❤️håller alla tummar för dig också! går också på rmc i Malmö:( men tycker bemötande iaf varit fantastisk!! Spec anna sköterska och läkare Tim!
lissan111, tack❤️jag hoppas också det, och tack för positiv pepp!
Hej alla❤️
tog lite paus då jag nu blöder och har ont! Men det är iaf på väg ut!
Försökt läsa ikapp allt och alla! Stort grattis till ni som plussat❤️
och vi andra som kämpar, vi är starka och ska en dag stå där med vår bäbis i vår famn!🙏
jag fick tid för telefonsamtal med min favorit läkare nästa fredag men imorse ringer han mig redan! Nu känns allt lite hoppfullt igen!
vi ska börja med att ta bort en liten polyp nästa fredag sen kan vi redan nästa mens påbörja ny stimulering!
denna gång ska jag testa menopur ist för gonal-f och ta lite lägre dos för att hoppas på en förskåterföring!
han ville även jag skulle lägga till med D-vitamin nu ihop med folsyran Och b-12!
så nu försöker vi ladda om och ta en liten paus och försöka göra ngt roligt!
vi har 1-åring förlovningsdag på söndag så hoppas blödningen lugnat sig till dess så man kan va lite pigg❤️❤️
Alltså har testdag först den 20 sep nästa vecka, men BIM idag och då har det negativt efter att ha varit positivt i tisdags. Det var morgonurin idag så även om ingen känsla har ändrats i kroppen så gissar jag att det inte gick vägen. Tänkte ringa kliniken så fort de öppnar och höra om jag kan räkna det här negativa testet som det slutliga, kan logiskt inte komma på nåt annat utfall, för just positivt sen negativt, sen positivt känns biologiskt omöjligt.
även om jag vet att det är vanligt känns det så hjärtekrossande att börja bli glad, för att all drömmar sen bara ska grusas sönder på tre minuter
Tack alla! Känns helt sjukt att det är v.8 imorgon men har ff svårt att tro på det. Trots grovt illamående vissa dagar så känns det helt surrealistiskt.
Mannen sa dock att han börjat landa i det nu.. bra för honom 🤣
Ja vi hoppas ju på två eftersom syskon i framtiden både skulle bli svårt ur ekonomisk- och åldermässigt perspektiv. Under 3 plock fick vi bara ut 11 mogna ägg och endast 3 som klarade sig till dag 2. Inget till frysen. En ny runda IVF efter barnet är fött skulle betyda typ maj 2025 som tidigast. Då är jag nästan 42. Nu finns det de som lyckas vid 42 absolut men tror inte jag skulle det med så få ägg redan nu. Plus manlig faktor som säkert också kan bli sämre.. men man kan ju hoppas på ett naturligt mirakel också 😅
Jag tror dock det är en.. kan inte ens förstå att vi skulle ha sån tur att lyckas få en så två går bara inte ihop 🥰🙏
Jag har precis varit och gjort insättning av mitt 5-dagars som hade klarat upptiningen och var i toppkvalité. Så nu börjar ruvandet. Har TD 3/10.