Vi som startar IVF 2023
Mathilda en sak till.
om du överväger Cvl för att det ska vara billigare antar jag att det är tre pack ni vill
köpa?
tänk på att inte visa kliniken de försök från sellmer då, man får ju nämligen bara köpa om man gjort Max tre försök. Förstår att fet är jobbigt att inte ta med de saker som gjort då ni haft bättre resultat men du kanske kan lyfta dom sakerna ändå? antar att det inte blir sååå mkt billigare om man köper enstaka försök hos cvl jämfört med sellmer om man ska inkludera resor osv.
Om man kör 3-pack på cvl räknas inte första försöket som inte leder till återföring som ett försök. Så är inte säker på om de skulle räkna Mathildas två första försök i Malmö? Hur var det för dig LMSM?
Vill minnas att läkaren vi träffade inte ansåg vårt försök hos Eliva utan återföring som ett riktigt försök. Jag är inte säker på hur de bedömer men tycker det vore orättvist att neka någon paketet för att den gjort för många försök. Man kan tex som jag ha varit på en värdelös klinik innan eller haft andra problem som försvårat. Skulle hoppas att de gör en individuell bedömning.