Jelumima skrev 2023-05-17 07:17:09 följande:
Hej!
Hoppar in här..vi är inne på vårt andra försök.
Denna gången tömde de 11 äggblåsor.
Blev 7 mogna ägg.. och 3 tog sig.
De valde den här gången att sätta tillbaka 2st.
Så nu håller vi tummarna att minst en av dem väljer att fästa o vara kvar. Men gärna båda 😊
Är på ruvdag 6 om man räknar insättningsdagen som 0.
Hoppas så klart att den tredje hamnar i frysen. Men det har jag inte så höga förväntningar på, tyvärr.
Åh så spännande! Håller tummar och tår! Ja hade varit bästa om den tredje hamnade i frysen 😍🙏❤️
ISeeYou skrev 2023-05-17 11:50:20 följande:
Åh vad jag hejar på alla här inne!!! 🙌🏼♥️
Själv ska jag på första ultraljudet på fredag. Är så spänd på att få se den lille snart 🥰
Förstår att du längtar till imorgon!! Hur långt gången är du nu? ❤️
Bella2023 skrev 2023-05-17 12:22:29 följande:
Hej! Jag hade tid för återföring idag (dag 5) och fick ett samtal att inget embryo finns för återföring och de ska vänta in tills imorgon för att se om det går att frysa något. Om inte så måste jag göra om allt igen?. känner mig ganska förkrossad då jag var så hoppfull (fick ut 15 ägg, 12 befruktade) men inget som klarade sig.:(
Åh nej! Sa dom varför det inte fanns någon för återföring om de övervägde att frysa in några? Hur många var där kvar som de ska försökte frysa in? ❤️ Ush så tufft din stackare att inget klarade sig!! 😢❤️
Tar du några tillskott? Ibland kan det hjälpa, särskilt om man läst It starts with the egg med all vetenskap som visat på vad som ger effekt. ❤️ Håller tummarna för ett mkt bättre resultat nästa gång! Om än det är långt till augusti ❤️.