Zaro skrev 2023-09-20 05:28:59 följande:
Känner igen uppoffringarna, det gör nog många! Jag älskar att springa men redan vid sprutstart avrådde läkaren mig från det. Nu promenerar jag bara. Penetrerande sex är också något vi inte vågat ha sen dess, och orgasmer får jag magont av. Läste att det är sammandragningar. Hur har ni tänkt kring ert samliv?
Ja samma här med ridningen, avrådd from första sprutan. Slutade rida inför spruta två första rundan pga en viktig kvaltävling. Nu andra rundan red jag dock sex dagar in i stimuleringen medan allt kändes bra då jag första rundan hade långsamma blåsor. Önskar jag kunnat promenera iallafall, veckan före äggplock och 2 veckor efter kan jag knappt det, är så enormt obehagligt i magen. Blir bara korta sträckor inom hemmet då.
Nej vi har fått samma till oss om penetrerande sex, provade ett par dagar in i stimuleringen denna andra omgången, men gjorde ont så fick avbryta. Får också ont i magen av orgasm. Så helt sex/orgasm-fritt fram tills jag är återställd. Denna gången tog det 2,5 vecka innan det var okej, förra gången lite över 1,5 vecka. Upplever dock att sexlivet får en härlig nytändning nu när man tvingats låta bli en månad.