J000ssan skrev 2024-07-08 20:39:38 följande:
Haha jag vet! Men samtidigt orkar jag inte bry mig! Hade varit skönt med ngn indikation, men man blir ju inte klokare för det🙈
nej har aldrig fått ett barn! Gjort 5 insättningar med nu, 1 minus, 2 kemiska och ett MA!
jag har aldrig fått mensen förrän jag slutat med progesteronet men tror det är sjukt olika! Vissa fårr nog och vissa inte! Vilken dag var nu testdag?
ahh denna hemska ovissheten och ja Google man kan bli knäpp när man letar efter tecken! ❤️
Testdag är den 11e. Tog ett till test idag som var solklart negativt så är helt inställd på att det är negativt nu. Vill helst sluta med progestoronet så jag får mens nu men jag vågar inte riktigt gå emot läkarnas rekommendationer.
Känner mig helt deppig, men drar mig till minnes hur det var när man började testa naturligt, då var jag också döbesviken när det inte gick - sen sådär försök 6-7 så hade man vant sig vid det hela. Härdad kallas det väl.
De nya tankarna jag fått är rätt otrevliga, jag tänker mycket på att min partner och jag inte är kompatibla och jag känner mig väldigt arg på honom för det. Jag är arg på honom för att han har spermier som simmar lite dåligt. Skäms över att jag har sådana tankar och kan ju inte riktigt prata med någon om det, vet ju att det inte är hans fel och det är helt förfärligt att jag har sånna tankar. Tar verkligen fram det värsta ur en själv.
Att testa på dag 7 som du gjorde känns väl jättetidigt eller? Jag som precis googlat mig blodig ser ju att i princip alla skiver att det är på tok för tidigt. Vad använde du för test? ett vanligt eller ett testa-tidigt?