Vi som startar IVF 2023
okej så 250 vet du i ca hur många Dagar du behöver ta det ? otroligt ändå att du får två blåsor på det och inga på maximal dos ngn gång? Jag måste be min läkare testa i alla fall en låg dos gonal f innan jag lägger ner. Gud känner mig helt sjuk i huvudet som fortsätter hoppas o försöka men har sånna mardrömmar av det här alltså mår för dåligt av donation just nu.
fast det beror såklart på vad kromosomtesterna visar.
jag förstår precis hur du känner både angående att plussa och donation och ge upp egna. så svårt att sluta försöka med egna så länge det finns en möjlighet. Att jag skulle plussa känns som att vinna 50 miljarder på eurojackpot. du har dock inte försökt med lika många ägg så jag tror absolut det kan gå för dig!
6 ägg på 2 äggplock... Och det var över förväntan.. jag har o.11 i AMH...
Jag har fått följande resultat med stimuleringar i msxdos: 3 äggblåsor, 1, 0, 1, 6.
Så bara en gång jag fick 0 äggblåsor på max stimulering.
Nu körde jag Letrizol cykelväg 2-7, sen Gonal-f 250 cykeldag 8-12.
Ja du borde absolut få prova med Letrozol. Eller jag vet ju inte dina förutsättningar, men det ger ju lite fler äggblåsor och om man inte har råd med ivf men har viss chans att bli gravid med vanliga metoden så ökar ju chansen om man får fler äggblåsor iaf.
Letrizol är inget dyrt läkemedel, till skillnad från Gonal-f.