Mathilda88 skrev 2023-11-26 20:28:13 följande:
Med tanke på att det är RMC Malmö så kan jag inte tänka mig att de fryser in något annat än 5-dagars blastocyster.. Vilket känns ngt nedslående. Sen kommer de inte frysa in ngt med så mkt fragmentering som våra har haft tidigare heller, så väldigt mkt som ska fungera denna gång jämfört med tidigare.
Jag har mått bättre än förväntat. Har konstant ont i vänstra äggstocken, men inte eskalerat som jag befarade, så mkt tacksamt. Trots minst 14 äggblåsor så har jag inte fått den där håll-känslan i ljumskarna än som tidigare.
Hur mkt fragmentering hade dina embryon? //
Söker hopp om våra
Var går du som fryste ner 3-dagars?
Vad skönt att du inte haft lika ont som tidigare ❤️ Har du testat fråga kliniken om ni kan frysa in 2-dagars? Vi går på Eliva clinic i Stockholm. Innan vi började omgång 3 frågade jag om vi kunde frysa dag 3 och om vi kunde frysa 2 st vilket vår läkare sa ja till. Har liksom du inte fått en bra blastocyst än. De frös in en med fragmentering 1 och andra med 2. Annars varierade fragmenteringen mellan 1-3 denna omgång. Omgång 2 hade vi bara fragmentering 2-3. Hoppas långa metoden funkar bättre för dig! ❤️