Awesomeginger skrev 2024-06-18 12:57:16 följande:
Exakt så var de för mig, grät och kunde inte annars och skrek och kved av smärta. Min sambo håll på att svimma av min reaktion.
5 av 7 är ju kanon, förstår ju att desto fler som blir befruktade desto större chans.
Men antalet behöver inte betyda jätte mycket, fick ut 6 ägg, 4 blev befruktade och 1 kom igång lite senare. 4 blev blastocyster, två av bra kvalitet och in i frysen.
Håller alla mina tummar, har du någon planderad återföring?
låter som vi hade ganska liknande upplevelser, min partner svettades som en gris tydligen och försökte hålla mig lugn haha.
Ja det är ju en bra befruktningsgrad såklart men jag har haft så sjukt dålig utveckling på mina ägg så känns lite hehe.
Jag ska på återföring imorgon klockan 14. De föreslog dag fem eftersom fem stycken var befruktade men jag sa. att jag önskade få dag två eftersom jag aldrig någonsin fått ngn som delat sig till dag fem. De men ju att livmodern är lite lite bättre miljö (vet att andra kliniker säger att det är samma men men) och dra känns det bättre. Blir det ngn dag fem så är det ju bara att frysa den tänker jag.