Orkidé8181 skrev 2023-07-26 13:34:10 följande:
Jag gjorde bara VUL inför första gången och sedan den då vi körde direkt.
men våran enda orsak till ivf har ju varit pga ålder, har inte varit någon annan fysisk påv tex blockerade äggledare, cystor osv?
jag har hela tiden hamnat i min naturliga menscykel igen och den har inte rubbats alls pga ivf? den enda rubbningen var som sagt att jag har blött mycket vissa gånger vilket gjort att jag själv känt att kroppen behöver vila?
nej jag vet inte hur vanligt det är, men jag tror testdag 14 dgr efter ET är kortaste tiden så du kan nog absolut testa plus på testdag?
de ggr jag testat minus har det varit minus, nu när jag testade plus så var det ruv 11, men då hade jag ju redan gett upp, vet faktiskt inte om jag hade testat positivt tidigare om jag testat? det var dock ett ganska tydligt streck så hade nog kunnat testa någon/ några dagar tidigare? men det där är nog jätte individuellt?
jag fortsätter hålla tummarna för dig/ er❤️
har du några känningar?
ge inte upp❤️
Tack för stödet ❤️ Känner mig helt tom idag från ingenstans. Kändes helt ok först när jag tog testet men sen kom värsta sorgen och paniken 6 h senare.
Mig kollar dem varje gång så att livmoderslemhinnan är tunn. Första gången fick vi komma tillbaka 2 dagar senare för de sa att den var för tjock för att starta då men sen 2 dagar senare såg det bra ut. Kollar dem inte sånt inom det offentliga ?
Jag har ju inte heller några issues eg förutom då ålder och därav något låg AMH. Hur var din AMH föresten ? Det är ju dåliga och få simmare vi har som primärt problem.
RD11 låter ju tidigt isf! Jag är på 12 idag.. jag får väl hålla ut till fredag och försöka vara hoppfull 🤯