Vi som startar IVF 2023
Ja precis, nytt efter ett år fick jag till mig av TSH och T4. Det visar på hur sköldkörteln mår, checka så att den är fortsatt okej och om man annars behöver medicin. En sköldkörtel i obalans har visat sig öka risken för missfall och svårare att bli gravid bla. Så den vill man ha koll på!
Det är Östrogen de ska kolla så efter några dagars stimulering för att se att det inte sticker iväg för högt 🙂. Isåfall sänker de dosen av Menopur. Tack så mycket! Ja hoppas det med! Men inte gått ngn återkoppling än så känns tveksamt..
Åh gud va härligt att höra!! Men så fint, så hoppfullt att hör att det vänt så pass! Vilka tillskott tar du nu? Vad säger dom är orsaken till att embryona dör så som de gör? Så glad för din skull! ❤️🙏
Har du börjat må bättre av antibiotikan?
Tack fina du ❤️ Denna gång var det färre ägg, färre befruktade, färre dag 3, men de hade iaf fler celler än första omgången. Började ta dessa efter omgång 2: Thornes Prenatal, c-vitamin, d-vitamin, e-vitamin, omega 3, NAC, hann ta lite melatonin typ en vecka bara. Innan omgång 2 tog jag bara folsyra och Q10. Fragmenteringen har varierat mellan 1-3 varje gång. Är 1 lägst eller kan det vara 0? Har ett planerat möte med vår läkare och ska se vad hon säger.