Vi som startar IVF 2023
Ja haha trodde alla hade mensvärk men så skönt om du inte haft det 🙌 Hoppas det bara är denna gång! Jag har förresten märkt att mensen har blivit mycket kortare, har gått från 6 dagar till typ 3 dagar. Det har inget med IVF att göra, hände efter att jag fyllde 30, blir lite orolig att det är något tecken på försämrad äggkvalitet, eller är det normalt att den minskar så mycket?
Har inte haft kontakt med någon dansk klinik, kanske Mathilda du tänker på?
Det började någon cykel i våras, tror det var efter mitt första ÄP eller något sådant. Då var det riktigt smärtsamt, men sedan har det blivit bättre de två senaste cyklerna även om det är en "ny" smärta för mig. Så känner verkligen med alla som behövt genomlida detta i decennium.
Har också alltid haft 4-5 dagar cykel. Så jag vet faktiskt inte om det är ett sämre tecken när den blir kortare efter 30.
Åh ja, då måste jag blandat ihop. Fick för mig att du nu efter denna gång skulle byta till en dansk klinik. Men det kanske bara var byta men men fortfarande i Stockholm. Jag har varit bortrest sedan innan jul och kommer hem i helgen, då då ska jag ringa kliniken nästa vecka för att se om jag får göra i denna cykel. Annars blir det invänta ÄL i feb för återföring.