Ms MR skrev 2023-06-15 13:34:55 följande:
Stor gratis till #Orkide8181 🌼🤗
Håller tummarna för bra mående och för snabbt första undersökning. Och tack, jag ska lyssna på min kropp, nu är allt fokus på den här.
#Mathilda88 tack så mycket att du skriver. Ledsen att du fick kassa ägg och hoppas nästa försök ger dina resultat.
Ja, det känns väldigt individuellt men smärta förre och efter utplocket. Jag faktiskt tog sjukskrivning, bästa att lyssna på kroppen, magen musklar behöver tid för återhämtning (känslan är liksom att jag tränade och har svårt att böja mig osv, men det går över).
Bra att du nämnde LUTINUS. Det skulle faktiskt vara min nästa fråga till alla - jag undrade om jag fick de här symptomen från dem, molvärk och mycket / massa med gassor, plötsligt huggande smärta och även mer behov för att gå på toa🙃 Går det över efter ett tag?
Tack
jag fick Lutinus efter första vändan, fick ont och mådde Inge bra av dem, de resterande 3 vändorna har jag fått Cyklogest som funkar kanon, inga känningar alls av den, kan känns lite direkt efter jag satt in den, typ som lite mensvärk, men absolut inte lika mycket som mensvärk.