Noelani skrev 2023-06-13 20:04:48 följande:
Men åh vad spännande! Jag har fått så bra intryck av kliniken och varit lite förvånad över vad jag läst vissa andra skrivit. Hur känner du?
Jag är på cykeldag 13 och behandlingdag 9 så lite före dig. Men jag fick börja senare än vanligt då min livmoderslemhinna inte hade blivit tunn nog dag 3.
Har du fått höja din dos Gonal-F efter varje rund? Tamoxifen är som clomid ungefär om du känner till det? Ovitrelle skall jag också ta imorgon kväll :)
Gvk skrev 2023-06-12 18:52:19 följande:
Hej!
De ska normalt växa 2-3 mm per dygn sa de till mig idag när jag frågade. :)
Lycka till! Håller på dig!
Jag har planerat äggplock nu på fredag.. men jag gör varianten mild IVF så tanken är inte heller ju att få så jättemånga ägg utan i stället få men med bättre kvalitet. Hade 2 ägg idag på UL - en på 14 och en på 12-13. Resten var under 10 mm. Är rätt orolig att tvåan inte ska hinna växa ikapp - nu måste den isf växa 3 mm per dygn om den ska upp till minst 20 mm... Blir det bara ett ägg så kanske man inte ens får något att sätta tillbaka och har sumpat en rejäl slant på ingenting. Men tanken är ja att återföra på måndag!
Jag har varit så jädra positiv fram tills för någon timme sen. Känt att fan det kommer ta sig på första försöket typ och sen från ingenstans så blev jag så deppig :(
Håller på dig med, berättar gärna hur det går imorgon!! Eller skriv mer ikväll om du behöver stöd ❤️
Hej! Funkade visst inte att citera från mobilen märkte jag.
Önskar dig all lycka till imorgon. <3 :)
Jag har fått meddelat att 7 ägg är fertiliserade och att man menar göra återföring på lördag. Hade egentligen velat vänta till dag 5, så jag får en blastocyståterföring men det säger de att de inte vill med tanke på min ålder.