• Tivolit

Vi som startar IVF 2023

Hej!
    Hoppar in i denna mysiga trådHjärta
    Jag var i veckan på RMC i Uppsala för uppstart av syskonförsök. Jag fick en dotter i maj förra året genom IVF på andra försöket och har 4 blastocyster i frysen.
    nu inväntar vi bara ägglossning och är så pepp! Heja alla er som kämpar på!! håller tummarna för oss alla Solig

• Tivolit

Hej!

jag är på ruvardag 5 med en 5 dagars blastocyst i ostimulerad cykel och kunde inte hejda mig från att tjuvtesta när jag hittade massa billiga stickor i badrumsskåpet som jag glömt av. Jag är så chockad och har hög puls just nu då jag precis plussa Förvånad
    jag vet att det är alldeles för tidigt att testa och att det fortfarande kan bli negativt igen men kan inte hjälpa det lyckorus som fyller min kropp!
    Har någon av er plussa så tidigt? Är det ens möjligt?

• Tivolit
    ISeeYou skrev 2023-06-07 06:12:49 följande:
    Det är möjligt att plussa så tidigt så stort grattis! 🙌🏼 Jag testade på dag 6 och plussade. Det blev min son som är 2 år nu 🥰

Åh vad kul att höra! 😍 det ger mig massa hopp!
    jag har blivit helt kokko och testar flera gånger om dagen nu för att följa ökningen😅
    har en dotter född maj 22, också med hjälp av IVF, men med henne vågade jag inte testa förrän testdag då jag inte var redo för ännu ett negativt besked efter tidigare misslyckat försök.
    wow, är verkligen så glad och tacksam 🙏🏼 nu börjar istället veckor av oro😰
    stort stort lycka till, till er andra som ruvar eller ska börja ruva. Världens starkaste är ni!❤️🙏🏼 håller mina tummar för er alla✨ 

Svar på tråden Vi som startar IVF 2023