• akinorev87

Vi som startar IVF 2023

Hej! Ny här i tråden Glad

Vi gjorde vårt allra första plock den 24/4 på RMC i Linköping, fick 5 befruktade ägg som långodlades. Den 29/4 satte vi in en femdagars och jag är nu på RD 5. Det drar och spänner i livmodern så hoppas att det är bra tecken. Aldrig varit gravid så kan inte tecknen alls Tungan ute 

Fick dock brevet igår och inga ägg till frysen Rynkar på näsan Allt är verkligen som en jäkla berg och dalbana....

Men man få ju hoppas på mini som är i magen. Är det någon mer som har testdag den 15/5?

• akinorev87
    MeIMyself skrev 2023-05-04 08:58:12 följande:
    Hej,

Lycka till :)
    Vi fick tillbaka en som var i frysen igår så det är min RD 1 idag :) , vi har också testdag 15/5.
    Hoppas det går bra för oss båda. Hjärta
    Stort lycka till! Hjärta Blödde lite rosa nu så oron är ju högsta möjliga igen här Tungan ute
  • akinorev87
    MeIMyself skrev 2023-05-04 13:26:45 följande:

Försök vara positiv även om det är svårt, det är länge kvar till den 15/5 :) 
    Det finns många som blöder, det kanske är inplantationen som gjorde så du blödde eller ja, vi hoppas på det iaf GladHjärta

Det är tufft, jag har också gått runt och varit stressad och velat känna något idag men det känns mer som att det bränner till konstig känsla men det brukar jag ha ibland tror det är min endometrios. :) 

Tack för fina ord! Hjärta man känner ju sig så jäkla ensam i sina tankar men skönt att det finns forum som det här.

Hoppas verkligen att du börjar känna nåt snart och att det går vägen. Hejar på oss alla! Hjärta
  • akinorev87

Har blött sedan RD 4 och idag är det RD 9. Det började som spotting men sedan varit mer, Inte helt som en vanlig mens men ändå mer.
    Det är rätt kört va? Rynkar på näsan TD är först på måndag 15/5.

• akinorev87
    MeIMyself skrev 2023-05-09 11:40:48 följande:
    har du testat?
    Helt ärligt inte vågat/orkat. Så länge jag inte testat så ruvar jag typ. Iaf tänker min hjärna så Tungan ute
  • akinorev87

Negativt test såhär på TD. Försöker skaka av mig och ta nya tag i höst. Någon som lyckats på sin andra IVF och kan skicka pepp? Glad

Svar på tråden Vi som startar IVF 2023