Vigge85 skrev 2023-03-23 13:22:42 följande:
Tack. :)
Oj va snabbt det gick för er. Har fått höra att det ska vara 8 veckor här också så jag hoppas verkligen vi har samma tur. Men eftersom vi automatiskt blir skickade till Linköping så kanske det tar lite längre tid och få komma dit. Men ska säga till dom sen att jag gärna tar avbokade tider om det dyker upp. Kanske skyndar på processen.
Lycka till med genomgången av sprutorna idag. :) När får ni börja ta dom?
Uppdaterade min instagram (ivf.Sthlm.2023) men klistrar in texten här också så vet ni ❤️
?Hade tid hos barnmorska idag för sprut-genomgång! Hon förklarade hela processen grundligt och jag fick testa sticka mig själv. Blev förvånad över att det inte ens kändes?! Har dock hört att nålarna är lite olika beroende på medicin men blev ändå positivt överraskad 🥹
Läkaren hade ordinerat 125 Gonal-F, anar att dosen har med mitt högre AMH-värde att göra (5,2). Utöver det kommer jag få Fyremadel, Ovitrelle och Lutinus längre in i processen men det tar vi senare!
Nästa mens är beräknad 30/3 så ska ringa då för att se om vi får starta. Som tur är nämnde jag att vi ska resa bort just den helgen så fick med mig reseintyg då sprutorna inte ska checkas in på flyget samt en liten kylbag då sprutorna måste förvaras kallt.?