• Skåne97

Vi som startar IVF 2023

Jag hoppar in här också! Har varit utan preventivmedel sedan sommaren 2020 och ätit letrozol 9 cyklar nu men aldrig fått något plus. Idag klockan 13.20 har jag möte med läkaren för att skicka in remiss för ivf till rmc i Malmö.

Jag och min sambo är 25år och har inga barn sedan innan. Jag har pco och utebliven ägglossning vilket dock har funkat som det ska under tiden jag äter letrozol men trots det har det inte velat ta sig Rynkar på näsan

Hoppas det går snabbt att bli kallad så jag får komma igång! 

• Skåne97
    Filidutter skrev 2023-02-05 07:09:13 följande:
    Rd 16 idag och testdag imorgon. Haft blödning hela veckan, spinnet mycket hopp kvar. Men så tycker jag att jag anar ett skugg streck?? Eller bara inbillning??
    Det är absolut ett streck där 😍🥰
  • Skåne97

Måste bara skriva av mig och uppdatera lite då jag är så glad! Vi ställdes i kö den 23e januari till rmc malmö men fick ett meddelande idag på 1177 att dom fått en avbokning imorgon bitti och undrade om vi vill komma.

Så imorgon har vi först möte med läkaren och sedan sjuksköterskan, känns så skönt att karusellen är igång Skrattande Dock har jag lite svårt att ta in det samtidigt, det har alltid känns så långt bort och nu är vi plötsligt där! 

Svar på tråden Vi som startar IVF 2023