Vi som startar IVF 2023
Hallå! Ruvare rd 7 hör med 6 dagars embryo 🙈 än så länge inga symtom förutom lite mensvär, bm i helgen så får se vad det blir 🙈
Hallå! Ruvare rd 7 hör med 6 dagars embryo 🙈 än så länge inga symtom förutom lite mensvär, bm i helgen så får se vad det blir 🙈
Hbg83, funderar också på att testa imorgon. tjuvtestade dock rd5 som va helt blank så är helt inställt på ett minus denna gång
Hej igen alla! Nytt försök igen, idag satte vi in en 6 dagars blastocyst 🤞🏽 nervöst såklart! har skett i naturlig cykel så tar inte progresteron som sist, hur har det sett ut för er som aldrig tagit progresteron men varit gravida? Specifika symptom?
Ja men tack! Vi gjorde tre inseminationer förra året som inte tog sig. i oktober gjorde jag första äggplocket men blev sedan totalfrys. Två embryon till frysen, första insättningen nu i januari som inte blev något, andra och sista instättningen idag 🙈
Tack @dumlan ! Känns nervöst inför denna gång, vill ju gärna att det ska gå vägen 🥹
Jag fick inte lutinus NUno naturlig cykel. Frågade men fick bara till svars att det inte behövs
Jag tror att har tjuvtestar på söndag, då är jag på rd 9. Magkänslan säger starkt att det är negativt men väntar jag några dagar extra med att testa får jag iaf vara ?kanske gravid? några dagar extra Hahah.
till er som testat och varit positivt, vad har ni haft för symtom då? Jag är på rd 4 med en 6 dagars och känner absolut ingenting vilket oroar mig
@dumlan okej! fick du nidblödning?:)
tack för svar hörrni! kommer nog tjuvtesta i helgen, orkar inte vänta så mycket längre 🙈
Jag testade med babyplan. Svagt positivt igår ❤️