BF i juli 2023.
Hej, kul med en juli-tråd. Jag är planerad till 18/7 och fick plus på fars dag. Jag kunde såklart inte låta möjligheten passera och slog in testet i presentpapper och gav till min fästman. Vi har försökt sedan Januari och fick ett tidigt MA i våras så jag går lite på nålar kan man säga. Jag har fått jättefin hjälp att inte oroa mig så mycket och redan gjort 3 UL (senast 21/12). Så coolt att se den lill* fladdra där inne Det är hursomhelst lite nervöst.
Jag har inte haft jättemycket symtom men i början hade jag ett jäkligt subtilt illamående, särskilt på kvällarna. Detta i gott sällskap av galen tröttma och ömma bröst. Då och då har jag haft molvärk men inte så mycket. Nu är jag i 11+6 tror jag och känner typ ingenting. Lite ömmma bröst är det enda. Det är såklart skrämmande men alla andra säger att jag bara skall vara glad för det. Om 1 vecka är det dags för KUB och NIPT så jag behöver bara vara orolig tills dess När i Juli är det dags för dig? Har du mkt symtom? Har du skrivit in dig hos BM ännu?