Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
Ja, tekniskt sätt så ska du kunna boka en tid åt din man. Även om det kommer att se konstigt ut.
Ja, tekniskt sätt så ska du kunna boka en tid åt din man. Även om det kommer att se konstigt ut.
Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många.
Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.
Vad är det som är känsligt? Han vill sterilisera sig, men vill av olika anledningar inte behöva ringa. Jag vill veta om det öht går innan jag ställer mig i en seg telefonkö.
Enligt dig så hoppar han ju dit med lätta steg för självaste steriliseringen men inte klarar av att boka det själv utan vill att du ska ringa o boka åt honom.
Jag tror att du har psykat sönder gubben till att han MÅSTE gå o sterilisera sig. Säkert med hot om att du annars tar ungarna ifrån honom. Så där i ligger väl det du kallar för "vill". Vet du.. Jag tror inte på dig.
Låt han ringa o boka om han nu VILL sterilisera sig.
Anonym (lol) Vem som betalar om han skulle missa tiden är något ts och hennes man bestämmer. Förmodligen har de gemensam ekonomi så båda betalar av deras gemensamma pengar.
Men eftersom han vill sterilisera sig så är det scenariot oaktuellt.
Anonym (lol): Nu handlar det om att boka en LÄKARTID för att diskutera sterilisering. Det inget stort livsavgörande beslut med att boka en LÄKARTID.
Decenberskytt: Ingen aning om man har svårt art prata ned folk irl. Jag har inte telefonforbi. Men jag antar att set är olika hur vida man klarar att prata med folk öga till öga.
Dessutom finns det många som inte gillar att prata i telefon, men som inte har problem att prata öga till öga.
Decemberskytt: Eller så tar man hjälp. Som vilket annan normal person hade gjort.
Kan också vara så enkelt att ts har möjlighet att ringa vid telefontider och att hennes man inte har sen möjligheten.
Jag har själv ringt och bokat en läkartid till min sambo, eftersom jag har ett jobb som gör set möjligt för mig att ringa på dagtid när telefontiderna är. Var inga problem alls.
Anonym (fungerar): Så bra för dig. Men för alla fungerar det inte alla att citera. En bugg på familjeliv.
Så om vi var gifta o jag beställer något i ditt namn som du inte vill ha och som du vägrar betala så ska vi ändå sätta oss ner och diskutera saken menar du? Nej då hade du antagligen tyckt att jag skulel stå för kostnaden.
Jag haka upp mig på att du rent konkret häver ur dig att de antagligen har gemensam ekonomi,. O sedan försöker du komma med påståendet om att varken du eller jag vet vad e har för ekonomi... nej det var ju precis just det jag reagerade på INNAN.. och anser dig svamla till ingen nytta.
Hade du haft det minsta vett i skallen så hade du sagt till din man att "vid ett sådant stort livsbeslut så får du ringa själv då jag inte vill komma att bli beskylld för något vid senare tillfälle om något skulle uppstå".
Du är antagligen en riktig satkärring eller en hycklare...men förmodligen båda två.