Kan jag boka tid för sterilisering åt min man?
Första instans är ju er vårdcentral så jag antar att du kan ringa och säga typ; min man bad mig ringa och få en tid för samtal om sterilisering.
Första instans är ju er vårdcentral så jag antar att du kan ringa och säga typ; min man bad mig ringa och få en tid för samtal om sterilisering.
Varför bokar du inte tid för en sterilisering för dig själv istället?
Som ofta går det inte att citera på mobilen. Jag tror att du frun bara vill käfta med folk eftersom det är ett känsligt ämne. Att ringa vårdcentralen (eller vilken inrättning det än må handla om) för att få svar direkt är för enkelt. Om frågan ens är på riktigt, tvivlar på det.
Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många.
Anonym (abc): Nej, det fungerar inte. Att man inte kan citera (utom sista inlägget) är en bugg från familjeliv som drabbat många.
Det funkar inte för mig heller att vända telefonen. Kan det bero på typ av mobil? Jag har en iPhone. Har visserligen inget med tråden att göra, men en intressant fråga.
Det är avstängt, men funkar inte att citera ändå. Det gjorde det tidigare, för några månader sen. Så någon form av bugg är det ju. Konstigt att vissa mobiler drabbas dock.