Sjuk bebis, hur hör man på natten?
Finns ett andningslarm man kan sätta i blöjan. (har provat olika men det är bäst)
Rengör luftvägarna med snorsug och saltlösning.
Finns ett andningslarm man kan sätta i blöjan. (har provat olika men det är bäst)
Rengör luftvägarna med snorsug och saltlösning.
Hej!
Även om man är en enda förälder är det helt självklart för mig att man vakar som en hök över sitt barn i detta läget, så pass att frågeställningen är konstig för mig.
Är man två föräldrar som kan turas om så förstår jag överhuvudtaget inte problemet.
Det är kanske inte någon trolltråd, men många föräldrar idag är så självcentrerade att det är skrämmande, tycker jag.
Alltså, en så liten bebis har ju inte ens alternativet att den KAN andas genom munnen ännu. Hur hade du själv velat, om du var en sjuk bebis i den åldern? Ska föräldrarna bara gå och lägga sig?
Att fråga detta på ett internetforum, alltså har ni verkligen inga egna instinkter inom er, någon av er, att det är självklart även för er att ni ska ta hand om och vaka över er helt nye lille bebis i detta läget?
Jag får intrycket att ni värderar en egen natts sömn mot detta, och att ni inte kan bestämma er för vilket ni prioriterar?
Superskumt inlägg för mig.