Hur gick det för er ofrivilliga pappor?
Det är återigen ett av dina egna påhitt.
Jag försökte bara förklara att det kan vara så i en del fall.
Inte att alla män är sådana.
Du läser inlägg som fan läser bibeln.
Hon kontaktade pappan till barnet och fick genast veta att ifall hon ville ha barnet skulle hon få göra allt på egen hand. Han var inte redo för familj än.
? Jag funderade länge på hur jag skulle göra, men jag är övertygad om att man ska lita på sin magkänsla och jag kände hela tiden att allt kommer att ordna sig. Att det är meningen att jag ska behålla det här barnet.
I början berättade hon bara för sin mamma och när hon gått över tolv veckor berättade hon för resten av familjen och vänner.
? För det första mådde jag så illa och var så trött att jag inte orkade träffa någon. Jag kände också skam över att jag valde att behålla barnet trots att han inte kommer att ha en pappa. Jag kände att jag måste vänta till vecka tolv så ingen kunde fråga varför jag inte gör abort.
Ja,varför ska han lita på en kvinna som bara hör av sig och talar om att hon är gravid med hans barn,men sedan inte låter honom träfa barnet?
Vad finns det som säger att hon inte har legat med andra killar vid samma tidpunkt?
Det är just därför som TS ska ta ett dna-test så han slipper betala underhåll för ett barn som kanske inte är hans.
Om hon vägrar att gå med på det så är det ju synnerligen märkligt.
Då har hon inte barnets bästa för ögonen.
Ja,det finns barn som har växt upp med en ensamatående förälder som det har gått bra för.
Men det finns barn som mår dåligt av den orsaken också.
För att t ex pappan inte är närvarande.
Barn som kanske får reda på att det har en pappa senare i livet och att mamman har ljugit om allt och undanhållit barnet pappan t ex.
Tycker du att det är ok?