• Core

Hur gick det för er ofrivilliga pappor?

Det är fantastiskt att få växa med sitt barn, ni upptäcker världen tillsammans.

Ungen klarar sig utan dig, men FAN vad du går miste om saker. Du får barn ung, det fick jag också, nu är jag 33 med barn i tioårsåldern. Jag pluggar och har nu mer möjlighet att resa och leva livet som jag ?missade?, i en ålder där jag uppskattar det mycket mer, än jag hade gjort i den ålder jag söp skallen i pixlar.

Du har en möjlighet, den bästa ?hämd? du kan ta ut på henne är att vara en bättre förälder som vill ha så mycket vårdnad som möjligt.

• Core
    Anonym (Noway) skrev 2023-01-20 17:11:15 följande:
    Jag har ju inte påstått att jag bara vill ha svar från ofrivilliga pappor som valt att inte ha nåt med tjejen/mamman och barnet att göra. Även om det kanske så jag känner just nu. Kanske hänger dom på Flashback eller nåt sånt ställe who knows? Min fråga skulle nog få väldigt olika svar där än här. Jag valde att fråga här för att det känns seriösare. Men 95% tjejer här är inte så mycket egen erfarenhet. Kanske finns nå ofrivilliga pappor forum nån stans? 

Det är inte seriösare här. Visst, Flashback är fullt med puckon och extremister, men de kloka råd är oftast från bildade människor, här är det mest missnöjda människor i mjukisbyxor som svarar.

Det är HELT omöjligt att diskutera en sakfråga på familjeliv, det här är en åsiktskorridor full med moralpredikan. Mitt tips är att logga ut och titta aldrig bakåt!

Jag läser här för nöjes skull, folk är ju så korkade att det är komiskt.

• Core
    Anonym (Båda ofrivilligt föräldrar) skrev 2023-01-23 23:27:09 följande:

Av det du skriver hör så är det bäst att du öht inte finns i barnets liv, då du är för omogen och oansvarig för att hns kunna fungera som en halvbra pappa. 

Ja TS har aldrig sagt något annat?
  • Core
    Anonym (....) skrev 2023-01-25 19:23:34 följande:

Nu börjar detta bli lite väl tjatigt..