Inlägg från: Anonym (Hallon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallon)

Han verkar sabba hela nyår, om inte annat får han mig ur balans just nu

Jag tror du finner svaret i vad som hända kvällen före julafton. Han sa ju redan då att han ville vara själv med barnen under helgerna, även om ni blev sams tror jag att han står fast vid beslutet även om han inte vågar stå för det.
    Har man barn, som dessutom är sjuka, är drama det sista man behöver under storhelger med all annan ackumulerad stress det innebär.

• Anonym (Hallon)
    Anonym (Ärlighet) skrev 2022-12-28 18:38:27 följande:
    Antagligen exet.....
    Eller någon han träffade när han var på krogen med polarna kvällen före julafton...
  • Anonym (Hallon)
    Anonym (Ångesten) skrev 2022-12-28 19:24:52 följande:
    Testar han mig eller vad är problemet? 
    Tyvärr tror jag inte det, han vet redan att du väntar med mössan i hand. Skit i honom, du är värd så mycket mer!
  • Anonym (Hallon)
    Anonym (Ärlighet) skrev 2022-12-28 19:49:32 följande:
    Så snällt av honom att på nåder låta dig vara med! Du ska skriva att du tyvärr är upptagen, vänta tills du kan formulera dig utan bitterhet. Håll det kort. Om han blir förvånad så kan du skriva att det var sådant hattande fram och tillbaka och när han var så ovillig att spika planerna så gjorde du upp egna istället.

Herregud så övertydligt att han nu förväntar sig att du ska vara så otroligt tacksam och dessutom höja honom till skyarna med denna fantastiska mat, och champagne! Kan en flicka önska sig mer? Ja, kanske en man som beter sig normalt kan vara en start.
    + 1
Svar på tråden Han verkar sabba hela nyår, om inte annat får han mig ur balans just nu