Inlägg från: Elisabeth83 |Visa alla inlägg
  • Elisabeth83

Någon mer som planerar en 4:a?

Finns det någon mer som planerat sitt fjärde barn? hur många år har ni mellan era andra barn? 

Vore kul att följas åt i väntan på ett plus 😊

• Svar på tråden Någon mer som planerar en 4:a?
  • Elisabeth83

Då har du en ganska liten i alla fall 😊 Min yngsta är 7 år.. är lite nervös över att börja om också. Om det nu tar sig. Har ni satt någon gräns där ni säger att ni slutar försöka? 

• Elisabeth83
    Hannis1983 skrev 2022-12-28 13:25:01 följande:
    Nej det har jag inte, jag svarade på åren mellan barnen. 😂

Mina barn är 15, 9 och 6 år. Min sambos barn är 8 och 6.

Nej det har vi inte, jag fyller 40 nästa år så det beror väl på när kroppen säger stopp. Men tänker att jag nog har några är kvar innan det är dags att invänta barnbarn i stället😁
    Ni då?
    Men såklart 😅 Då är vi i ungefär likadan sits du och jag. Vi verkar dela förnamn och år också 😄 

Nej, vi kör på och blir det så blir det. Jag har ju också 3 barn och killen 2. men en gemensam vore mysigt! 😊
  • Elisabeth83
    Symetrical skrev 2022-12-28 20:36:33 följande:

Japp, här hoppas det på en fyra. Har tre grabbar som är snart 10, 6 och 4 år, så 3,5 år mellan första och andra och sen nästan exakt två år mellan tvåan och trean 😊

Hur gamla är dina? 😀

Vad härligt! Jag har tre tjejer som snart är 13, 11 och den yngsta fyllde precis 7. 

Hur länge har ni försökt?

• Elisabeth83
    villhaflerbarn skrev 2022-12-29 20:12:28 följande:

Hej på er! 

Jag hoppar också in här. har 3 söner som är födda -15, -17, och -21. har en sån stooor längtan efter en tös nu. Önskar så man kunde bestämma vilket kön det blir. 

Har ni några tips så får ni gärna dela med er Glad

Hej!

Jag har tre tjejer och en liten grabb hade varit väldigt välkommet 😄 

Det enda jag har hört är att om är om man har sex för eller runt ägglossning. Tror att alla mina blivit till efter att ha haft sex långt före ÄL. Yngsta är ett riktigt mirakel.. en riktig hoppsan och sjukt hur det är ens är möjligt! 
  • Elisabeth83
    Hannis1983 skrev 2022-12-29 21:31:14 följande:

Samma år ja, och så heter jag Elisabeth i mellan namn 😃

Är det sant? Hanna Elisabeth heter jag.. född 83.. haha heter du också det? 
  • Elisabeth83

Vad kul 😊 

Hur går det för er alla?

Tror inte det tog sig den här månaden heller. PMS som vanligt här :/ 

Svar på tråden Någon mer som planerar en 4:a?