Inlägg från: Anonym (Testat allt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Testat allt)

Agnus castus - regelbundencykel?

Jag läste otaliga trådar och blev så pepp då alla mirakulöst blev med barn. Så jag
    testade allt, bidrottninggele, munkpeppar och rosenrot i omgångar under loppet av ett år. 

Min menscykel var strulig från början och jag visste inte när jag hade ÄL eller inte. Så vad kunde gå fel, man skulle ju få regebunden cykel och starkare ÄL av alla mirakelpiller. Och eftersom jag inte visste vad det verkliga felet bakom cykeln var och symptomen passade in på både östrogen/progesteronbrist så testade jag alla piller i omgångar :) 

Från ena läkarbesöket till det andra (9månaders mellanrum) Så hade äggstockarna blivit så fulla av cystor att dom nu fallit ner bakom livmodern och slemhinnan i livmodern hade blivit alldeles för tjock. Nu går jag på behandling och bebisverkstaden är pausad fram tills läkaren ger klartecken.

Nu har du regelbunden mens och jag har säkert bakomliggande saker som inte ännu upptäckts. Plus jag var JÄVLIGT dum som tog tabletterna sådär. Men mitt råd är att håll inte på med hälsopreparat, kolla först upp om du har obalans i hormonerna innan du börjar exprimentera. 

Jag tänker bara så ni är rädda om er och inte testar allt när längtan tar över <3  

Svar på tråden Agnus castus - regelbundencykel?