Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Kär i kollega

Enligt mina erfarenheter så är det stor risk att du inbillar dig att hon känner samma. Vanligt att män gör det.
    Dom flesta kvinnor vill inte att manliga kollegor stöter på dom. Dom är på jobbet för att jobba, inget annat. Det här gäller bara när det är mannen som är intresserad. Om en kvinna skulle vilja stöta på mannen, då är det fritt fram.
    Och viktigast av allt, vänta tills ni inte längre jobbar ihop.

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lessismore) skrev 2022-12-14 09:44:54 följande:

Vi har talat och skrivit till varandra varje dag sedan i våras, . Det råder en flirtig stämning mellan oss. därav att det är mer än en inbillning.

Senaste jag var förälskad i, jag tyckte också det var flirtig stämning mellan oss. Vi hade kul tillsammans, retades med varann och pratade om olika saker. Jag har aldrig träffat nån som henne, och trodde det fanns nåt där.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lessismore) skrev 2022-12-14 10:03:10 följande:

Korrekt, hon vet om det. Hon vet även om att jag håller på att separera. 
    Vi har som sagt talat om allt.

I mitt fall så var vi båda singlar.
    Men jag har sett många gånger här att kvinnor tycker det är mer ok att dom själva stöter på manliga kollegor, och det är inte så farligt om nån av dom eller båda är upptagna.
    Det tycker jag är jättekonstigt att kvinnor tycker.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (M) skrev 2022-12-15 22:58:44 följande:
    Varför ska TS ska bry sig om vad du tycker att de flesta kvinnor tycker?
    Det minskar risken att han gör ett misstag. Många kvinnor säger att det är obehagligt när män på jobbet stöter på dom, och det kan leda till att hon tar avstånd från honom.
Svar på tråden Kär i kollega