Inlägg från: Anonym (Kvinna 49) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 49)

Vågar jag?!

Håller med Tom (verkar vara en klok man) men förstår din känsla absolut, skulle nog tänka samma. Tror man känner skillnad på om en man bara vill stoppa in den eller om han tycker om min kropp, jag tänker att det känns ju i sättet han tar i mig, smekningar i soffan på kroppen som helhet. Dansar? Om han visar ömhet liksom. När du känner dig trygg kan du säga att det känns jobbigt att vara naken med någon efter alla år så tror jag att du kommer känna att herregud han njuter av mig och du kan släppa hän?..

• Anonym (Kvinna 49)

(Ledsen) såna man ska du inte ligga med! Bara de som uppskattar dig gör den du är ska få åtnjuta din lust!

• Anonym (Kvinna 49)

(Ledsen) ge inte upp!
    du kommer träffa rätt. 

berätta för killen hur du känner, är det en bra man kommer han hjälpsida igenom det!

• Anonym (Kvinna 49)

(TS) berätta för killen innan, samma savar som jagskickade (ledsen) en bra kar hjälper dig igenom? ha lampasläkt, men Kommunikation är A och O

• Anonym (Kvinna 49)

Marika Smith har en bra podd som kan hjälpsida att ?lösa upp knutarna? 👍 
    ett alternativ, åk på utlandssemester och besök en nudiststrand såser du att alla är olika men verkar lyckliga ändå. Kan hjälpa dig att bli tillfreds, du känner ingen där och du kan öva dig i att vara naken med andra. (obs nudiststrand har inget med sex att göra) är ett bra sätt att öva på. 

grancanaria har naturlig strand för nakenbadare i maspalomas bla.  Fritt och härligt, ingen höjer på ögonbrynen, 

• Anonym (Kvinna 49)

Men på riktigt det bästa jag gjort! Jag gick dit och bäddade iordning min plats och sen la jag mig ner och kopplade av. Spanade hur de andra såg ut och ja visst var det många äldre i olika strl. Men det var fint, de såg lyckliga och trygga ut. Sen fanns det flukt killar också,,, ja titta då men kom inte hit tänkte jag. Gick till o med ut och badade med mina hängiga tittar:)) kände mig två meter längre när jag kom hem, nyttigt. 

jag Går dit varje gång jag är själv därnere. Känner att jag känner mig mer avslappnad ok på ett annat sätt nu I min nakenhet.

sol bad och naken hud, inget slår det.

• Anonym (Kvinna 49)

?men det är något jag aldrig skulle klara av här hemma.

• Anonym (Kvinna 49)

😂😂👍? det var bara ett tips!
    ja lite vill man ju iallafall se.

bäst är väl ändå levande ljusbrytning ? Om man hinner planera lite.

Svar på tråden Vågar jag?!