Inlägg från: Anonym (jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag)

Otrogen men även bedragen

Anonym (Otrogen) skrev 2022-12-06 00:49:08 följande:

Tänkte mera att inse att partnern har ungefär samma behov som en själv, att se lite utanför tvåsamheten.

Fast då borde man kanske ha snackat om det med sin partner istället för att gå bakom ryggen på varandra. Om man inte klarar av att diskutera sina behov med sin partner och går hellre bakom ryggen på sin partner så är man en väldigt feg och omogen individ och absolut inte redo för en relation. Då gör man nog bäst i att vara singel tills man mognat.

Dessutom, om du varit otrogen först och upptäcker senare att din partner oxå varit det så sket du ju fullkomligen i om din partner hade "ungefär samma behov" när du började med din otrohet för då visste du ju inte att din partner oxå var otrogen. 

Vad är poängen med din tråd TS? Vad är det du vill få ut av den?
  • Anonym (jag)
    Anonym (Otrogen) skrev 2022-12-06 23:54:39 följande:
    Så borde det vara, men livet följer inte alltid regelboken. 
    Livet har ingen regelbok, den sätts av människor och vissa människor följer inte regelboken för att de helt enkelt inte vill det och sen rättfärdigar de det med att "livet inte alltid följer regelboken"  ungefär som att det är något som bara händer av sig självt och inte alls ett medvetet valFlört
Svar på tråden Otrogen men även bedragen