Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM Januari 2023

Ja men då så 👏 skönt att veta har nämligen aldrig upplevt att kontrollstrecket varit svagt men då har jag också testat precis runt äl och prickat in några dagar efter första testet 😊
    Tack för svar! Då har jag antingen redna haft äl (fertil sekret runt mellandagarna) eller så kommer den om någon vecka 😂🤪 Så sjukt svårt detta, och sambon är less att sexa på schema 😂 Dilemma!! 

Foodie92 hej! Jag har inte hängt med så mycket denna månad, hur går det för dig? 🤗

Inatt drömde jag att vi plussade, tänkte att jag testar när jag kliver upp, vilket jag gjorde och det var blankare än en nytakad punk i månskenet. Ja Ja. Vi får väl se om mensen kommer på utsatt datum 🤷?♀️

Foodoe92: bim 11-13 någon gång. Högst oklart exakt när.
    Möjligt att du haft två äl, som jag förstått det är det lika vanligt som att äl hoppar över en månad. 
    Jag tänker att om det inte tar sig denna månad kör jag på två månaders "vila" och sex utefter lust. Börjar bli påfrestande detta 😔

Åååh foodie92 jag hoppas med dig! 👏
    Ni hade också ett antal försök i bagaget va?

Idag bim - 4 enl kalendern, rosa flytning på pappret.
    Haft sjperömma bröst en vecka så antingen är mensen på g eller så var det en nidis självfallet hoppas jag stenhårt på det sistnämnda 👌👏

Anonymcola ja jag läste det men det är inte så starkt men starkare än det varit tidigare denna månad iaf. Tänk dig stegringen en dag innan positivt ältest.  Tror verkligen inte jag är gravid denna månad då jag har pms och ömma bröst helt som vanligt, tror snarare att det kan vara en sen/andra äl på g.
    😂🤦?♀️

Så här har "stegringen" sett ut, uppifrån sett. Har inte detekterar äl men enl kalender ska den ha varit på dag 7 av testerna. Det är alltså drygt två v sedan. De nedre testen äe från idag?? 

Och här kom tant röd lägligt på fredag den 13.
    Fattsr inte varför det inte tar sig, hade sex dagen innan OCH dagen efter äl men inte själva äldagen enligt kalendern (14 dgr innan).
    Börjar bli frustrerad över att det inte blir något. 
    Ska boka tid för att kolla upp äggstockar/livmoder då jag har ilningar/hugg som strålar åt alla olika håll lite när som helst i mens cykeln, speciellt vis förstoppning/behov av tarmtömning. Har konstaterat adenomyom men detta ska inte påverka fertilitet enligt min gyn läkare.
    Möjlig orsak är en bakteriell vaginos som inte vill ge sig och kommer och går. Jaja, bara kämpa på. 

Svar på tråden BIM Januari 2023