• Elina24

BIM Januari 2023

Äl +4 här. Vi fick inte till det så ofta som vi hade tänkt den här gången.. Får lägga hoppet till spermiernas överlevnad 😄 Nu kommer den jobbiga väntan innan man kan testa!

• Elina24
    Sannet skrev 2022-12-28 17:31:12 följande:
    Haha exakt samma här! Beräknade dagen för ÄL visade sig inte stämma, så miss i beräkningen med fyra dagar. Så jag lever på att de små spermierna hade hög överlevnadsinstinkt 😂
    Denna väntan är fruktansvärd! Är sjukt nog också på ÄL +4 😅
    När ska du börja testa?
    Jag tar inga äl-tester eller så utan går på kalender och äl-symptom 😊 Ja vi får hoppas på dom små simmarna 😁
    Har inte bestämt när jag ska testa men kanske på måndag?? När har du tänkt? 
  • Elina24
    Sannet skrev 2022-12-28 20:17:01 följande:
    Ah, då förstår jag. ☺️
    Jag går efter kalender men det stämde inte denna månaden. Fick ÄL-flytningar på lördagen och tog då ett test som var positivt. Så vet inte riktigt exakt när det började eller slutade. 😬
    Jag hade också tänkt sikta på måndag, men skulle ju så gärna vilja veta innan nyår även om man förstår att det troligtvis inte är möjligt. 😅
    Spännande! Ja man vill ju veta så fort som möjligt 😁 Svårt med tålamodet när det gäller detta.. Jag känner efter så mycket på symptom men nu har jag precis varit förkyld så vet inte vad som är vad. Idag sticker det iaf i brösten och värker i mage och rygg. Pulsen känns högre men det kanske är förkylningen 😊 Känner du nåt?
  • Elina24
    Sannet skrev 2022-12-29 15:00:10 följande:

Ja det är ju verkligen så! 😅 Samtidigt som man inte vill testa för tidigt heller och bli besviken och nere liksom. 

Haha det gör jag med. Känner också av lite i ländryggen och mina bröst känns som tickande bomber, så ömma! Men de har varit lite ömma i ett par veckor nu, så tror inte det är det. Känt lite konstiga känslor i magen, men kan inte riktigt lokalisera det. Märkligt, men man vågar ju inte hoppas på för mycket. 🥺

Har du testat nåt? 🤩 Jag har köpt tester på tradera som kanske kommer på måndag, då kan jag testa på tisdag morgon 😊
  • Elina24
    Qwerty1988 skrev 2022-12-30 09:52:47 följande:

Halloj! 

idag vaknade jag och gick och kissade  ca kl 06.30

efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
    mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf! 
    Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁 

vad tycker ni? 

Ser ju positivt ut! Grattis 🤗
  • Elina24

Jag ska testa på tisdag om testerna kommer på måndag 😊 Har sjukt ont i brösten, lätt illamående till o från och förlamande trötthet 😴 Återstår att se om det beror på ett litet frö. 

• Elina24

Jag gjorde ett test nu bim-3 och ser ett svaaaagt plus!  Vågar inte tro på det än men ändå. Tänk om min magkänsla är rätt ????

• Elina24
    Swave skrev 2023-01-04 08:45:47 följande:
    Har du någon bild? Hjärta
    Nej det är så pass svagt så jag tror inte det syns 😊 Funderar på att köpa ett digitalt test och ta imorgon eller om ett par dagar om jag kan vänta 😄
  • Elina24

studerande
    Åh vad kul, jag fick liknande! Ska du ta ett vanligt eller digitalt nästa gång? 

solros22
    Vad spännande! syns ju tydligt på bilden 😃 

• Elina24
    Testade idag igen bim-2 och det är ganska svagt men tydligare än igår! 😮

Svar på tråden BIM Januari 2023