BIM Januari 2023
Äl +4 här. Vi fick inte till det så ofta som vi hade tänkt den här gången.. Får lägga hoppet till spermiernas överlevnad 😄 Nu kommer den jobbiga väntan innan man kan testa!
Äl +4 här. Vi fick inte till det så ofta som vi hade tänkt den här gången.. Får lägga hoppet till spermiernas överlevnad 😄 Nu kommer den jobbiga väntan innan man kan testa!
Ja det är ju verkligen så! 😅 Samtidigt som man inte vill testa för tidigt heller och bli besviken och nere liksom.
Haha det gör jag med. Känner också av lite i ländryggen och mina bröst känns som tickande bomber, så ömma! Men de har varit lite ömma i ett par veckor nu, så tror inte det är det. Känt lite konstiga känslor i magen, men kan inte riktigt lokalisera det. Märkligt, men man vågar ju inte hoppas på för mycket. 🥺
Halloj!
idag vaknade jag och gick och kissade ca kl 06.30
efter det druckit en kopp kaffe och ett glas jucie, sen kissade jag igen vid 09.00 och kunde inte låta bli att testa mig🙈 jag tog alltså ett ?vanligt? test/sticka och INTE testa tidigt test. Jag ska ha men om 4 dagar, alltså på tisdag. MEN jag tycker mig se två streck!! 🙏🏻😁❤️
mycket mycket svagt, men de finns där. 😍 snälla snälla låt detta va sant! Och att de stannar där inne isf!
Jag ska ta och testa mig imorgon på morgon urinet med TESTA TIDIGT test Och se. 😁
vad tycker ni?
Gott nytt år! 🤩
Jag ska testa på tisdag om testerna kommer på måndag 😊 Har sjukt ont i brösten, lätt illamående till o från och förlamande trötthet 😴 Återstår att se om det beror på ett litet frö.
Jag gjorde ett test nu bim-3 och ser ett svaaaagt plus! Vågar inte tro på det än men ändå. Tänk om min magkänsla är rätt ????
studerande
Åh vad kul, jag fick liknande! Ska du ta ett vanligt eller digitalt nästa gång?
solros22
Vad spännande! syns ju tydligt på bilden 😃